![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2003 Locatie: Maasland Leeftijd: 65
|
Zie de faq voor alles over frequentietoewijzingen, met name de brochure over vergunningsvrije toepassingen. Bij MHz-apparatuur is maximaal 100 mW e.r.p. toegestaan (tabel 8 van de brochure), bij 2,4 GHz apparatuur is dit 100 mW e.i.r.p. (tabel 2). http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ereldwijd.html
__________________ Jan Als je werk je hobby is, heb je altijd vrije tijd. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2003 Locatie: Maasland Leeftijd: 65
|
Misschien is het toch handig de faq door te nemen, die ik hierboven al gaf? Alle vergunningsvrije toepassingen staan in de brochure, alle frequentietoewijzingen staan in het frequentieregister en als je het helemaal wil weten bestudeer je het nationaal frequentieplan.
__________________ Jan Als je werk je hobby is, heb je altijd vrije tijd. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Volgens mij is het zelfs zo dat ze wel verkocht maar niet gebruikt mogen worden, klopt toch?
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Lid sinds: 1 juli 2004
|
Yup, van de site van een Nederlandse leverancier van o.a. FPV-producten: Citaat:
| |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
| Citaat:
Ik ga in ieder geval niet wachten op iemand die mijn modellen laat crashen . Mvg Johan | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
|
Je zal een FPV toestel toch moeten besturen . En iets waar een 1W zender in zit op 2,4 wil ik niet in de buurt van mijn vliegomgeving. Gelukkig laten ze FPV op onze club niet toe. Mvg Johan |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |