![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 19 januari 2012 Locatie: Hoorn (N-H)
|
Hallo, ik ben nieuw hier en kom meteen met een probleem. Welke home worker, handige harry of beun de haas kan mijn voerbootje en dan mn het electr gedeelte fatsoeneren, het werkt allemaal wel maar bv de bedrading van de akkus en motor en servo's liggen los in de boot, de bedrading van de antenne zit los ales moet vast gezet en gefatsoeneerd, wie ,o,wie kan mij helpen ik zelf heb er nl totaal geen kijk op. Mvgr C Nannings Laatst gewijzigd door Cor Nannings; 3 februari 2012 om 19:16 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
|
misschien eerst je profiel aanpassen met bouwjaar/leeftijd en woon omgeving. Als je een foto van die bos met draden en onderdelen in die boot plaatst, krijg je vanzelf reacties.
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
En e-mail adres creatief verminken voor de spammers je vinden. Op welke frequentie(band) werkt de zender? Welkom ook
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Hoorn opnemen in de titel Cor, meer kijkertjes uit die contreien dan. Titel kun je wijzigen door openingsbericht te wijzigen -> meer opties.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 30 januari 2012 om 16:03 |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 10 juli 2005 Locatie: Hoorn
|
Beste Cor, Hier heb je waarschijnlijk zelf al lang aan gedacht, en ben je ook geweest (toen ik er niet was), zo niet ga dan naar MODELBOTEN CLUB HOORN. Die kunnen je zeker weten verder helpen, niet alleen met het fatsoeneren maar ook met alle andere bijkomende vaardigheden die noodzakelijkerwijs moeten worden verworven. Veel suc6, Contactgegevens:http://members.quicknet.nl/h.bartels/kontakt.htm
__________________ If it is not documented, it is a rumor. Laatst gewijzigd door archivaris; 2 februari 2012 om 22:39 |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
Vermink je e-mail adres in je openingsbericht Cor, voor de spammers je vinden
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |