![]() |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Deze bespreking staat op de site van Graupner: Test: Pultsender GRAUPNER mc-32 HoTT inkl. Telemetrie und Sprachausgabe
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 28 januari 2012 om 11:33 Reden: bespreking <- test |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 12 mei 2006 Locatie: Selfkant-Duitsland Leeftijd: 56
|
Kan maar hopen dat Graupner wat sneller wordt als bij de MC24 - MX24. Wanneer je leest wat allemaal mogelijk is met deze 32 in combinatie met HoTT is het alleen maar te hopen dar er errugg snel een MX32 komt
__________________ altijd weer die buitenlanders................ (schuim hoort op bier, niet in de lucht) |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 maart 2010 Leeftijd: 40
| Citaat:
Er is sprake van, maar zou nog niet aangekondigd worden op de Spielwarenmesse..... denk dat ze met't design nog wat in de knoop zitten, en misschien ook afwachten hoe de MC loopt. Blijkbaar zijn alle uitleveringen voor de komende maanden wel al toegewezen.... zal dus een tijdje duren eer je ze op de site van Graupner "groen" (leverbaar) ziet staan... Ik heb erg veel geluk gehad, en dankzij m'n winkelier (thx aerobertics), ben ik nu al in't bezit van m'n MC32...en ik ben er alvast héééééél enthousiast over! | |
| | |
| | #21 (permalink) |
|
De eerste vluchten zitten er ondertussen reeds een week op, en wat dadelijk opvalt: de sneheid waarmee alles reageert! net alsof je servo's een versnelling hoger werken.. Er zit nu een GR12 ontvanger in m'n Wot4, verder analoge Hitec HS605 servo's, 5 cellen, en zelfs die volgen 't "na-trillen" van de sticks.... in de lucht vertaalt zich dit in bijna anderhalve rol al je'r maar één wou, haha... vandaag gevlogen bij -7°C, brrrr! W. |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 13 maart 2011 Locatie: weert
|
leuk toestel !!
__________________ www.mbcweert.nl ___________________________ |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 45
| Ja! ik dacht dat ik het me verbeeldde maar dit viel mij dus ook op. Ook de veel betere resolutie, zelfs van goedkope analoge servo's. Kleine stickbewegingen geven al direct kleine servo-bewegingen.
__________________ Groet, Arjan. Foolproof systems do not take into account the ingenuity of fools. Mijn vloot __Vintage Glider Group website |
| | |
| | #24 (permalink) |
| heb je't over de zender of't vliegtuig? Vliegtuig is een Chris Foss Wot 4 (Chris Foss - Radio Control Model Aeroplanes - World Class radio control model aeroplane kits both for the hobbyist and the serious competition flyer) heb sinds mensenheugnis altijd zo'n toestel in m'n stal, (dit is m'n 4e of 5e...) vlieg super, strak, correct, en laat zich graag 'overpoweren'... hier zit een OS FS91 op...zalig! w. |
| | |
| | #25 (permalink) | |
| Citaat:
Wim | |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 2 mei 2003 Leeftijd: 46
|
vrijdag mijn MC32 opgehaald Ben eerst maar eens begonnen om de dikke handleiding door te nemen. De mogelijkheden van de zender zijn bijna oneindig en de telemetrie werkt ook mooi. binnenkort maar een een airmodule halen om de telemetrie uit te breiden. |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 april 2005 Locatie: Veldhoven Leeftijd: 41
|
als je er nog 1 snel wilt hebben..... MC-32 im Senderkoffer mit Rechnung (ohne Empfänger GR-32))
__________________ www.rc-parachute.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |