![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 26 september 2010 Locatie: leeuwarden Leeftijd: 55
|
beste forum leden, op onderstaande foto ( niet van mij) staat een in geel verpakte regelaar (esc) ik heb dezelfde, maar ontbreekt het label. ik kan er niet achter komen welk merk dit is. ( onleesbaar ) mischien dat iemand deze regelaar bekend voorkomt, zou die mij dan een berichtje willen sturen , merk / type mogelijkerwijs hoe ik deze regelaar kan proggen. ( de rem moet er op ). vr gr sietse |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Als niemand het weet, folie verwijderen en nieuwe poging wagen.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Das meestal voor initialiseren, ofwel de regelaar instellen op huidige gas respons. (begin en eind punt) Gok op een plush variant zo te zien..... HobbyKing Turnigy ESC - Throttle Stick Programming - YouTube http://www.hobbyking.com/hobbyking/f...h_60A_ubec.pdf
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 januari 2009 Locatie: MVC "The Wings" / Oss Leeftijd: 45
|
Het lijkt op een RCtimer ESC. Diverse ESC's zijn compatible. Sluit eens een turnigy programmeerkaart aan en kijk of de ESC herkend wordt? (RCtimer ESC's zijn compatible met turnigy programmeerkaarten)
__________________ Vliegen is voorwaarts vallen... |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 1 november 2004 Locatie: Sneek Leeftijd: 59
|
Hallo Sietse, Met een beetje mazzel staat hier iets bij waar de regelaar op reageert: ESCmenu Ik krijg de meeste no-name regelaars hiermee werkend. Groeten, Jan.
__________________ Boatsjefarders, noflik folk. |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
dank jullie voor de inzet alvast. | |
| | |
| | #8 (permalink) |
|
bericht gekregen, volgens "insiders" zou het een dymond regelaar moeten zijn ( lijkt mee vreemd, want het logo op de bestaande esc is anders) maar we zullen morgen eens proberen of het werkt... sietse |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 5 juni 2006 Locatie: Stein, Limburg Leeftijd: 53
|
Het lijkt in ieder geval op een Suppo of soortgelijke (zie de link die pompebled al gepost heeft). Is er aan de andere zijde van de esc een stuk krimpfolie opengesneden waar je koelribben (goudkleurig) onder ziet zitten? In dat geval is het vrijwel zeker een Suppo (wordt onder verschillende namen verkocht). Dat zijn very "el cheapo" regelaartjes waar ik er enkele van gehad heb. Konden helaas in no-time in de prullebak! Grtz, Hans
__________________ No Guts No Glory! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |