![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 29 augustus 2010 Locatie: Eindhoven/Kamperland Leeftijd: 62
|
In mijn Multiplex FunCopter zit standaard een Multiplex MultiGyro 300DP. Als ik deze nu in de stand “Single Mode Operation” wil gebruiken, dus zonder de Gele draad op de Gain aan te sluiten begint de Rudder Servo langzaam één kant op te lopen tot hij niet meer verder kan. Sluit ik hem nu als “Dual Mode Operation” aan, dus met de Gele draad op de Gain aangesloten blijf de Rudder Servo wel in de middelste stand staan. Nu wil ik best met deze laatste instelling werken, alleen weet ik nu niet hoe ik de Gyro setting in mijn Spektrum DX6i zender moet zitten om hem goed werkend te krijgen. Ik zou nu via de schakelaar (Gyro) op mijn zender in zowel Headlock als Standaard mode moeten kunnen werken, maar kan iemand mijn soms ook uitleggen wat de Gyro doe in bv Headlock en Standaard mode. mvg Willy... |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 29 augustus 2010 Locatie: Eindhoven/Kamperland Leeftijd: 62
| Citaat:
Rest nog de vraag, welke waardes in te voeren in mijn Spektrum DX6i onder het menu item "GYRO". De fabrikant heeft het over een start waarde van 70%. mvg Willy... | |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
Jammer dat er hier geen respons is, maar ik heb het via andere wegen al gevonden. Voor de belangstelende heb ik hier over een stukje op mijn site geplaatst. Dit topic kan gesloten worden. mvg Willy... |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| gyro, multigyro 300dp, multiplex |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |