![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 10 september 2008 Locatie: Eindhoven Leeftijd: 37
|
Hallo, Ik zou graag zelf mijn connectoren aan mijn servokabels willen maken. ik wil twised servokabel gebruiken (25mm2 dat wordt meestal gebruikt toch???) en wil graupner connectoren gebruiken. De pins en de zwarte hulsen waar de pins in moeten moet ik dus zelf kopen. op mijn werk hebben ze ook genoeg van dat soort pins liggen weet alleen niet welke en de graupner stekkers passen en de electro benaming ervoor weet ik niet. weet iemand dit wel? Dan zou ik deze op mijn werk kunnen pakken en gebruiken......... ze moeten dus in de zwarte graupner stekkers passen? Groeten,
__________________ Easystar, Minimag, Blade Dancer, HK-Spitfire, Last Down XL, Climaxx(under construction) |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 28 januari 2012 Locatie: Oosterhout NB Leeftijd: 28
|
Je bedoeld 0,5 mm kwadraad! 25 mm kwadraad dan komt je kist niet meer in beweging Voor je stekkers zou ik er eentje van kopen zodat je ze goed kunt vergelijken. Veel succes! Mvg Ralph Hoffmans |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juli 2004
|
Misschien heb je hier wat aan? Servo Connectors, Terminals, Micro Servo Connectors, & Headers Mvg Richard |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |