![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 6 oktober 2003 Leeftijd: 28
| ![]() Spektrum DX18 Product Specifications Channels: 18 Modulation: DSM2 & DSMX Band: 2.4GHz Receiver: AR9020 Model Memory: 50 Key Features 50 Model Memory Built-In Telemetry with Vibe Alerts Extensive Airplane, Helicopter and Sailplane Programming Timer Throttle or Switch Start Region Settings for Global Compliance 16 Programmable Mixes Flap Delay and Elevator Compensation 10 Airplane Wing Types 6 Airplane Tail Types 4 Airplane and Heli Flight Modes Dual Rates and Expo Active Gyro Trim 7-Point Heli Throttle Curve 7-Point Heli Pitch Curve 7-Point Heli Tail Curve 6 Swash Plate Types Swash Plate Timing 5 Sailplane Wing Types 3 Sailplane Tail Types 10 Sailplane Flight Modes Global Charging System ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 28 juni 2007 Locatie: Putte (B) Leeftijd: 50
|
Video van de DX18 : Toy Fair 2012: DX18 von Horizon Hobby - YouTube Voorlopig voorziene uitlevering DX18 volgens officiële bron: deze zomer.
__________________ Futaba T10CG 2,4Ghz, Spektrum DX8, Futaba T7C 2,4Ghz. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 10 september 2009 Locatie: emmeloord Leeftijd: 15
|
ik vind het jammer dat hij niet van die hoekige sticks heeft zoals de dx7s die zien er erg goed uit en houden super goed vast!
__________________ altijd weer die brandstof vliegers....... |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
Het display en menu heeft hij alvast gemeen met de DX10t, alleen zouden er voor de DX18 nog meer mixes en multiple sequensers inzitten. Maar die zullen dan, naar ik vermoed, wellicht ook beschikbaar worden voor de DX10t Persoonlijk vind ik de afmetingen van de bling bling DX18 voor een handzender nogal groot uitgevallen, lijkt op eerste zicht nog groter dan een DX8, welke op zich al een stuk groter is dan de DX7.
| | |
| | #8 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 32
Weblogartikelen: 1 |
Vind de naamkeuze vreemd. Ikzelf heb de DX8 wat een 8 kanaals zender is. De DX10t is een 10 kanaals zender, dus de DX18 doet vermoeden aan de naam dat het een 18 kanaals zender is (wat het niet is). Daarbij, hij lijkt verdomd veel op de DX8. Enige grote verschil is het display met menu. Maak dan een DX8v2 ofzo. (zou ik zeggen). En laaste, hij gaat uitkomen tegen de zomer.. 1 april is.. tegen de zomer.. Ik heb er zo mijn twijfels over. Maar goed, we zullen zien. Voorlopig ben ik zeer tevreden met mijn DX8
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 18 april 2011 Locatie: Erica Leeftijd: 27
|
Wat ik begrepen heb uit de tekst is hij wel degelijk 18 kanaals proportioneel. alleen ben je dan wel de extra module nodig voor de ontvanger. ik hoop hem straks te kunnen bemachtigen, leuk als opvolger van mijn DX7 (de oude) |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 6 januari 2006 Locatie: Duiven Leeftijd: 42
|
Dit is echt een vrij te programmeren zender de DX18. Lijkt me echt super een beetje zoals mijn oude vertrouwde Futaba FF9 denk ik. (Hoop ik). Als het goed is kunne we hem voor de zomer leveren is mij verteld. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 6 januari 2006 Locatie: Duiven Leeftijd: 42
|
Dit is echt een vrij te programmeren zender de DX18. Lijkt me echt super een beetje zoals mijn oude vertrouwde Futaba FF9 denk ik. (Hoop ik). Als het goed is kunne we hem voor de zomer leveren is mij verteld. |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
Menu en display is in hoofdzaak hetzelfde als de DX10t met enkele aanpassingen voor de DX18: Spektrum DX10t von Horizon Hobby Vertegenwoordigers zijn vaak nogal optimistisch als het op levertermijn aankomt. Volgens de sales manager van Hobby Horizon Europe zal voorlopige vooruitzichten voor uitlevering in de periode: zomer - october 2012 zijn.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |