![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 8 februari 2012 Leeftijd: 22
|
Hoi Allemaal Ik ben hier geheel nieuw op dit forum, dus vandaar een aantal vragen. Ik ben van plan een Airbus A380 van RC Flight Tech uit Rotterdam aan te schaffen, nou is mijn vraag of iemand ervaring heeft met deze webshop. Ik wil namelijk geen kat in de zak kopen. De link: Airbus A380 RTF - RC Flight Tech De specificaties: Ready To Fly (90 % gebouwd) Zenderset: 2,4 GHz 4 Channel Lengte: 1520 mm Spanwijdte: 1397 mm Vlieggewicht: 1871 gram Motoren: 4x Brushless Motoren EDF's: 4x 55mm Snelheidsregelaar: 4x 20A Li-po battery: 3000 / 11,1V/20C Materiaal: EPO Is dit voldoende? Het lijkt erg compleet voor 349,95 euro, is het dit ook? Of komen er nog veel kosten bij? Moet ik het toestel zelf in elkaar zetten en alle electra aansluiten? Op de website staat 90% gebouwd. Ik hoop dat jullie mij een goed en duidelijk antwoord kunnen geven op mijn vragen. Tenslotte: In het filmpje op hun pagina staat EDF, maar in de text staat RTF, weet iemand het verschil? Alvast bedankt, Met vriendelijke groet J.Paenen |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 januari 2008 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 27
|
Edf=electric ducted fan, oftewel een propellor in een buis waardoor je een soort straalaandrijving krijgt Rtf is ready to fly Maar iets verteld me dat je nog in de kinderschoenen staat qua vliegen.. Kun je al vliegen, heb je al ervaring? Zo nee, kun je beter eerst leren vliegen en de techniek een beetje eigen maken Geen idee hoe het bij vliegtuigen precies zit, meestal is 90% gebouwd een kwestie van een paar kleine dingetjes vastnouten of lijmen en je ontvanger erin zetten. Volgende, klinkt kommazifterig, maar er staat nergens dt het ook in de kit zit... Er staat specificaties, maar dat kan ook slaan op wat je nog nodig zou moeten hebben
__________________ |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 31 oktober 2011 Locatie: Rhenen Leeftijd: 14
|
Als ik jouw was zou ik langs de winkel gaan, of is het alleen een webshop? Die kunnen je vaak 2x zoveel vertellen als ons, het vliegtuig ziet er volgens mij verder goed uit. Ik zou alleen niet afgaan op het filmpje, dat is echt niet een simpel iemand, die kent alles al. En heb je al ervaring? Anders zou ik eerst eens een simulator kopen, een misschien dure investering maar je leert er de 'technieken' wel van! Bijv Phoenix 3.0, kost iets van 90euro inc Phoenix zender
__________________ Electrix Ruckus RC<> Hpi Bullet mt Flux electro<>Kyosho DBX |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 6 augustus 2007 Locatie: Itterbeck Duitsland
|
Het model wordt in Europa op de markt gebracht door de firma schreiner in 2 versie`s RTF en ARF ik heb de RTF versie in Dortmund gezien en er zit nog heel veel werk in om het vliegklaar te krijgen,vergis je hier niet in. Kijk anders even op schreiner-modellbau.de |
| | |
| | #5 (permalink) | |||
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
| Citaat:
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire | |||
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 21 augustus 2010 Locatie: Ik hoor de zee Leeftijd: 37
|
Heb je al enige ervaring met modelvliegen? Zo niet dan is dat een hoop geld dat je waarschijnlijk de grond in gaat boren. Winkelbespreking is niet toegestaan op het forum, bovendien als je op voorhand al een wantrouwen hebt, dan moet je er niet aan beginnen. Kijk en lees hier eerst eens: Welk vliegtuig om mee te beginnen? Je wordt een hoop wijzer als je je eerst inleest op dit forum. Suc6.
__________________ Vriendelijke groet, Tijn |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Ik heb even op die site gekeken, leuke toestellen, maar geen enkele is geschikt als les-/beginners-toestel. Over de radiobesturing heb ik m'n twijfels, oogt erg plastic/goedkoop. Deze drie FAQs/belangrijks staan samen met de link die Tijn hiervoor geeft permanent vastgepind bovenaan in het beginnersforum: FAQ Beginners RC. (Lees dit eerst) Welk vliegtuig om mee te beginnen? Hoe bouw ik zelf een trainer als beginner.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| a380, airbus, rc flight tech, rotterdam |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |