![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Ik heb al een tijdje problemen met de drukfunctie van deze draaiknop. Op het ene moment lijkt de knop bij het doordrukken makkelijk te kantelen om de lader te starten en op een ander moment lijkt het dat die zwaar blokkerd en doet die moeilijk. Is dit bekend? Kan ik de knop gewoon los wippen om er even onder te kijken?
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 12 oktober 2004 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 30
|
Ik heb het ook weleens..... Lijkt wel of dat er iets van zand tussen zit dan. Bij mij helpt het meestal om de knop gewoon ff een draai te geven , anders ff blazen.
__________________ FG:marder FSracing Baja1000Serpent:impact m2(2),excel,Traxxas:T-maxx2.5R,RevoS23,Jato3.3,Summit Mugen:MBX5R+5T Electro's:ARX 540 dirtbike Losi xx4(2) tamiya's en marui's Micro: Xray:m18mt/NT18T/NT18MT |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2003 Locatie: Maasland Leeftijd: 65
|
Onder de knop kijken zal niet helpen, het is namelijk de knop zelf die het probleem veroorzaakt. Deze is dan te ver over de as gezakt, waardoor je nog wel een klik voelt, maar waarbij er verder niets gebeurt omdat de schakelaar niet ver genoeg wordt ingedrukt. Het is een 6 mm as met een plat kantje, dus je hoeft niet eens echt voorzichtig te doen met het opwippen van de knop. Je kunt er een stukje abs in lijmen, zodat-ie wat hoger komt, maar het is beter 'm te vervangen door een nieuwe. Niet verder vertellen, maar ik heb toevallig nog twee nieuwe knoppen liggen en ik weet zeker, dat één van jullie tweeën die met gemak hier kan ophalen à raison van - ik geloof - € 1 per stuk.
__________________ Jan Als je werk je hobby is, heb je altijd vrije tijd. |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
Ik ga graag op dat aanbod in. Het feit dat je die knoppen hebt liggen en weet wat er aan de hand is zegt denk ik genoeg over het voorkomen van dit probleem. Zal een PM sturen.
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
Omdat ik de nodige accu;s nu even zit te recyclen heb ik even een stukje plastic in het gat voor de as gelegd en hoppa, het werkt zoals het moet. Duidelijk het probleem.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |