![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #46 (permalink) |
| Lid sinds: 27 september 2002 Locatie: groningen Leeftijd: 54
| Het werkt! :P In menu 65 moet je inderdaad de uitslag op bv. 100% zetten (en dus niet op 20%, wat ik had Daarna de differentiering instellen op 56. Dat werkt maar één kant op (hoe moet ik dat nu zeggen?); in mijn geval de uitslag naar onderen. Blijkt daarna de uitslag naar boven veel te groot, dan kun je die weer in menu 65 bijstellen (in mijn geval naar 75%). En in 53 stel je inderdaad de wegen van de flapperon in. Het is zo simpel (als je het eenmaal weet . . . )Ik begin zowaar weer enige sympathie voor de FC18 te voelen Met dank aan - Bertus, voor de raad en daad; - Corrien, voor de niet aflatende steun. (Dit had ik echt even nodig, na de malheur van vandaag; zie http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/...hlight=birddog jan.
__________________ Alle mannen willen maar één ding: gelijk hebben. |
| | |
| | #48 (permalink) |
| Lid sinds: 23 september 2002 Leeftijd: 41
|
Kijk dit vind ik nu eens leuk. Jullie maken mijn dag ook gelijk goed. Eindelijk eens iemand die mij geloofd, zo voel ik het tenminste. En een advies van me overneemt Ik ben blij Jan het is inderdaad je moet die zender door hebben. Dan is hij erg simpel. Het is net een boek alle hoofdstukken (menu's) doorlopen. Maarre Jan je vliegtuig voorraad wordt wel minder geloof ik. Zal je wel met deze zwever gaan vliegen Hij is wel erg mooi hoor. Dus hou hem heel aub. Veel succes |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |