![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #46 (permalink) |
| Lid sinds: 11 augustus 2002 Locatie: R'dam-Prinsenland Leeftijd: 62
|
Ik werd vorig jaar bij 'n wedstrijd in Duitsland gedisqualificeerd wegens storing veroorzaken . (spiegelfrequentie? als mijn zender aanging had een ander storing) Zender via RCWorld naar Jan , en uitleg gevraagd en gekregen van Hans Delamarre . Of er idd wat was met mijn QuartronicF-14 of dat het aan die andere zijn ontvanger lag , is niet belangrijk , zekerheid voor alles.
__________________ Hen(dric)k ; Naviga FSR-V15 NL-13 Driven by CMB-RS91 |
| | |
| | #47 (permalink) |
| Lid sinds: 8 april 2005 Locatie: Almere Leeftijd: 29
|
Goh, ik wist niet dat bestuurbare autotjes ook op de 40Mhz mochten? was dat niet alleen voor schepen en vliegtuigen?? Gezien bij onze vliegclub vlakbij een modelauto racebaan club zit.... Ik heb aan de andere kant nog niet veel problemen gezien met storing. maar het komt wel af en toe voor dat er onverklaarbare butsjes in de lucht zitten zeg maar. Maar als daar meer van die dubieuze lui rondlopen met illegale kristallen, en andere geimporteerde rotzooi??? Ik sta op het punt een nieuwe zender te kopen op de 40Mhz en over te stappen vanaf de 35Mhz. Maar als ik dit zo lees, waag ik liever mijn vlieguig (die dan dus wel meteen stuk is, in tegendeel van een autotje die alleen even een raar bochtje maakt) niet aan... houd graag een beetje rekening met je mede hobbyisten, ook van een andere model tak! en koop dus ff een fatsoenlijke kristallen set. Rico. |
| | |
| | #48 (permalink) | |
| Lid sinds: 11 april 2003 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 32
| Citaat:
Overigens heb ik ook wel eens een auto goed stuk zien gaan door storing, dus het kan zeker voor jou helemaal geen kwaad om de buren eens een hand te gaan geven
__________________ Je bent tevreden met wat je hebt, totdat je iets beters kunt krijgen... | |
| | |
| | #49 (permalink) |
| Lid sinds: 8 april 2005 Locatie: Almere Leeftijd: 29
|
oh. ik wil er best eens een middagje gezellig komen buurten hoor probleem is vaak dat als het al mooi weer is én ik heb een beetje tijd over dat ik lekker ga vliegen :P maareh. mijn zender doet iets van 3-5 km. en die van een gemiddelde model auto coureur? ook zo iets? ik zal eens gaan kijken hoeveel km die clubs uit elkaar liggen. ik weet wel dat onze vliegclub MVA met de vliegclub G&E hele duidelijke frequentie afspraken hebben omdat die dus echt midden in elkaars berijk zitten. mvg Rico |
| | |
| | #50 (permalink) | |
| Lid sinds: 17 maart 2004
| Citaat:
Dit omdat de auto op de grond rijdt en een vliegtuig in de lucht. (Doh Oftwel signalen bereiken een vliegtuig veel makkelijker dan auto's. | |
| | |
| | #51 (permalink) | |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
| Citaat:
http://home.hetnet.nl/~ronvans/ -> frequenties
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |