![]() |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Hallo luitjes, kan ik een accu rechtstreeks op een servo aansluiten? Zoja moet ik dan een aparte accu voor de ontvanger gebruiken? Heeft iemand een schemetje voor een dergelijke aansluiting? Dan nog 1 vraag; haal ik voordeel uit een dergelijke aansluiting? bvd peter. |
|
| | #2 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
waarvoor had je dit gewld De ontvanger zet rechtstreeks spanning op de servo (als je geen stuurbewegingen maakt heeft de servo n.l. gewoon kracht). een aparte accu is in feite exact hetzelfde | |
|
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Wat voor vliegtuig, wat voor servo's?
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Guest
|
Hallo Koop een y kabeltje,trek de batterij aansluiting uit je ontvanger.Steek de y kabel in een servokanaal van je ontvanger(maakt niet uit welke)Andere kant,ene zijde de batterij andere zijde de servo en hopla,directe stroom verzorging van je servos, Hoop dat je er wat aan hebt,ik heb ook printplaatjes waarmee je alle servo,s op de accu kan aansluiten,kosten 3,50 je moet dan zelf de kabeltjes solderen,tis maar net hoe je het wil en hoe betrouwbaar je het wil, Gr Rogier |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |