![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 4 mei 2003 Locatie: Emmeloord vlieg bij lvc emmeloord Leeftijd: 23
|
ik heb gister mijn zender gekregen zonder zend modul dus die had ik vandaag gekregen maar nu als ik hem aan zet piept hij en gaat niet verder als het begin schrem en lampje blijft brande wat kan ik doen
__________________ www.lvc-emmeloord.nl Bigjim 2.7m DLE 111 Zoder sukhoi 31 2.3m 3W 70 Cap 232 2m zenoah 62 |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
ja hij deed het ook maar heb hem geladen en daarna komt hij niet verder als begin scherm ik heb ook mijn model al in gesteld
__________________ www.lvc-emmeloord.nl Bigjim 2.7m DLE 111 Zoder sukhoi 31 2.3m 3W 70 Cap 232 2m zenoah 62 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 15 augustus 2003 Locatie: Apeldoorn Leeftijd: 30
|
als hij niet verder komt kan hij ook nog in de kanaalcontrole zitten. Druk is op enter?
__________________ www.armc.nl |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
En heb je gas dicht?
| | |
| | #7 (permalink) |
|
schakelaars staan goed en de ga segt hij in het volgende scherm
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Lid sinds: 16 september 2004 Locatie: Nootdorp Leeftijd: 47
| Citaat:
__________________ Mustang P51, Calmato Sports, Nova Cuatro, ASH 26 en nog veel meer leuk speelgoed. | |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
zender heeft ook dyslectie net als mij maar ik heb hem naar j van mouwerik op gestuurt en die zij dat hij naar duistlang moet opgestuurd worden en de hele printplaat moet vernieuwt worden en dat schijnt door het laden te komen
| | |
| | #11 (permalink) |
|
die taal was grapje
| | |
| | #12 (permalink) |
|
Heb je em aan een automatische snellader gehangen of zo?
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 11 februari 2004 Locatie: Elspeet Leeftijd: 26
|
via de computer snellader gok ik zo en dat is not done bij dit soort zenders. heeft mij ooit eens een synth module gekost.
__________________ http://www.rcvliegen.nl |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2003 Locatie: Maasland Leeftijd: 65
|
Zie hfst. 8.4 van de handleiding (blz. 14). Als er een lader wordt gebruikt, die geschikt is voor meer dan 8 cellen, moet de accu buiten de zender worden geladen. Zeker bij versneld of snelladen kan het mis gaan. Ook in dit geval is het meetcircuit, waarmee wordt vastgesteld hoeveel mAmps er worden ingeladen, stuk gegaan. Als gevolg kan daarna in bijzondere gevallen ook de microprocessor beschadigd raken en dan wordt het dus lang wachten voordat de zender weer terug is. Om nog maar eens van mijn stokpaardjes uit de kast te halen: waarom vindt iedereen het tegenwoordig toch nodig om zijn zenderaccu versneld of snel te laden??? We zien hier bij de servicedienst wekelijks gesmolten zenderbehuizingen, verbrande bedradingen, defekte printen, enz. enz. Vroeger stak je de stekker van je lader in het stopkontakt, je sloot het laadsnoer aan en vervolgens de zender; 14 uurtjes wachten en je wist zeker dat alles voor de bakker was. Je had Ernst niet eens nodig om te weten hoe je met je accu's moest omgaan...
__________________ Jan Als je werk je hobby is, heb je altijd vrije tijd. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |