![]() |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 21 januari 2004 Locatie: eenrum Leeftijd: 36
|
ik heb ook een rex5 je , en alleen maar problemen mee. En meerdere bij ons op de club.. ik heb er al 2 kistjes door verloren.. bij mij komt ie nergens meer in.. Peter
__________________ OldskoolNL Not Old, just Older |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
ik gebruik de rex5 in simpele piep dingen en de ornithopter enz. ook de mpx 4/5 tikt bij mijbest veel. Beiden gaan alleen in rustig vliegende zooi wat een tik kan hebben. In de overige dingen alleen schulze alpha of webra ds of futaba ds pcm
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Turbine Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 25 april 2005 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 61
|
Ik heb een rex5 in de Holiday zitten, heb er geen problemen mee. Iedereen die hem in de kliko wil gooien mag hem naar mij sturen, onkosten worden vergoed
__________________ < Frank_________________pa0fbk |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 3 oktober 2003 Locatie: Vlaardingen Leeftijd: 42
|
Vanavond voor het eerst weer met de Gecko gevlogen. Eerste vlucht prima, tweede vlucht opnieuw crash Na driekwart looping (neus recht naar beneden) geen enkele reactie meer en vanaf een meter of 25 recht de grond in. Ik heb nog een rex5 te koop... |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |