![]() |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
hallo ik heb een zender van multiplex pico line 35 mhz op mijn mutiplex skycat hoe kan ik de goede kanalen vinden verder doet alles het goed alleen hij stuurt tegelijk met gas geven hoe kan ik dit verhelpen ?? ik hoop snl van jullie te horen mvg erik |
|
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 26 augustus 2003 Locatie: Eindhoven, Noord-Brabant Leeftijd: 23
|
als ik het goed begrijp beweegt er de servo op kanaal 3(gas) mee, terwijl je met een ander kanaal stuurt? misschien 2 kanalen gemixed in je zender(als je tenminste een uitgepbreide zender hebt) of kan je je probleem nog wat verduidelijken? |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 27 augustus 2002 Locatie: Woerden Leeftijd: 56
|
Waarschijnlijk staat er dan ergens een mixer ingeschakeld. Deze zender heeft namelijk twee ingebouwde mixers. Ik ken de zender niet uit m'n hoofd dus kan ik je niet vertellen hoe je die mixer moet vinden en uitschakelen. Dat moet wel in de handleinding te vinden zijn dus even lezen zou ik zeggen.
__________________ Groeten, Ernst Grundmann |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2003 Locatie: Maasland Leeftijd: 65
|
Als er mixers ingeschakeld staan zie je dat natuurlijk op het display. Staat de zender wel in de juiste mode? Als de schakelaartjes 6 en 7 op het muizenklavier nog beide uit staan zitten op de linker knuppel richting en hoog/laag. Met schakelaartje 6 wissel je onderling richting en aileron. Met schakelaar 7 wissel je hoog/laag en gas. Op de ontvanger: 1 = aileron 2 = hoog/laag 3 = richting 4 = gas
__________________ Jan Als je werk je hobby is, heb je altijd vrije tijd. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |