![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2003 Locatie: As,België Leeftijd: 55
|
hallo de kop is ook meteen de vraag wat is hier nog aan te herstellen marc heeft zijn micro ontvanger verkeerd aangesloten de stekkers passen ook anders om op deze kleine in krimpkous gewikkelde ontvangers het is eentje van het merk graupner en werkt met een mini cristal groeten raf |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
hallo ja maar de min heeft nu op de impuls gezeten daar er geen speciaal plaatsje is voor een voedingstekker en dan kan het wel fout zijn de ontvanger is heel heet geworden groeten raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
als hij het niet meer doet is er weinig aan te redden. Als hij het opeens wel weer doet (kan soms
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2003 Locatie: Maasland Leeftijd: 65
|
Wat een onzin. Zoiets is normaal gesproken tegen heel redelijke kosten te repareren. Als dat niet meer gaat kan er altijd nog (via Graupner Duitsland) een nieuwe tegen gereduceerd tarief worden geleverd. Welk type ontvanger is dit?
__________________ Jan Als je werk je hobby is, heb je altijd vrije tijd. |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
hallo het gaat over een XN12 fm ontvanger 35 Mhz als je de ontvanger voor je hebt liggen met de aansluitingen naar je toe en de xtal links boven dan is er rechts naast de bat aan sluiting iets verbrand jan is het de moeite om deze ontvanger te laten herstellen daar de ontvanger maar 40 euro kost ik moet zaterdag naar bergeijk dan doe ik die ontvanger daar binnen in herstelling geven groeten raf
__________________ "I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |