![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2004 Locatie: Goirle Leeftijd: 24
|
Zoals de titel al aangeeft zou ik graag willen weten of act een goed merk is? Bij ons in de club heeft niemand spullen van act, die met hun ontvangers bv. toch een heel stuk goedkoper zijn dan multiplex. Ook graag informatie over de levering, de service als er iets kapot is, dat soort dingen. Graag jullie mening. www.acteurope.de Alvast bedankt, Maarten
__________________ http://www.emvcnieuwkerk.nl/ |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Er schijnen goede ervaringen mee te zijn maar de ervaring van mijn vliegmaat Onno waren niet positief. Hij had een ACT ontvanger in zijn Piper CUb zitten er daar zaten nog wel eens van die knikpulsen in. Ik dacht dat het zijn "duimstoringen" waren maar ik ondervondt hetzelfde probleem toen ik met zijn kist vloog. We hebben daarna een Graupner ontvanger geplaatst en hebben toen geen enkele storing meer waargenomen. M`n vliegmaat heeft z`n ACT verkocht en een Graupner gemonteerd. Er zullen ook best wel positieve ervaringen zijn maar dit was onze. Greetingz, Berto.
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Guest
|
bij ons zijn worden ze gebruikt en de mensen zijn zeer positief, een f3j wedstrijd zwever heeft ze in al zijn kisten zitten, en iedereen met een multiplex ontvanger heeft storing bij ons, ik heb zelf ook goede ervaringen met de spullen van act! groet michael |
|
| | #5 (permalink) |
|
mm veel verschillende antwoorden antwoorden. Iemand misschien een link naar een test ofzo?? En hoe is de service van act? Groeten Maarten.
| | |
| | #6 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 juni 2003 Locatie: Kampen "The city that rock's, the city that never sleeps!" Leeftijd: 45
|
Ik heb al jaren ACT in gebruik, en er nog nooit "echte" problemen mee ondervonden. Ik heb 6 stuks ACT micro 6 - 1 x MPX pico 5/7 - en 1 MPX UNI 9 Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat de doorspetteren van een naastgelegen kanaal wel wat meer merkbaar is dan bij de MPX ontvangers... Dit is alleen merkbaar als de kisten op de grond liggen, en ik mijn zenderantenne heb ingeschoven en mijn buurman met zijn "plastic" graupner en futaba zender werkt. Bij de multiplex zender(s) heb ik dit probleem niet.. Mijn conclusie is dat de Multiplex ontvangers betere kanaalscheiding hebben, en dus beter gefilterd zijn ! vr.gr. Gert
__________________ " E.G.FOX.Polaris.& Polaris 70%.PTIIXL.Dep-cub.Elipsoid.Boom.Kinini.Mig29uB. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 30 december 2003 Locatie: Venlo Leeftijd: 63
|
ACT zijn topprodukten waar zeer veel nieuwe en vooruitstrevende technologie vandaan komt. http://www.acteurope.de/html/start_deutsch.html |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 5 oktober 2004 Locatie: evergem Leeftijd: 66
|
ik moet zeggen, zeer goed en andere in de club zeggen waardeloos ? ikzelf nog geen enkel propleem gehad, en bij chras binnen de week hersteld, volgens mij zeer goed, en goedkoop
__________________ NO WIND NO FUN |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
Dus dan kan ik wel concluderen dat het over het algemeen goede ontvangers zijn, met goede service? Groeten Maarten.
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 16 september 2004 Locatie: Nootdorp Leeftijd: 47
|
Je ziet dus dat de meningen over het algemeen positief zijn. Je geeft niet aan waarvoor je het gaat gebruiken en waar. Als de ontvangers wat minder gefilterd zijn zoals gemeld zou ik hem niet gaan gebruiken op wedstrijden, meetings, of indoorevenementen.
__________________ Mustang P51, Calmato Sports, Nova Cuatro, ASH 26 en nog veel meer leuk speelgoed. |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
Ja sorry ik had er niet aan gedacht te schrijven waar ik het voor wil gaan gebruiken. Digital 6 (light) (35 Mhz) Wil ik gaan gebruiken in twee kleine vliegtuigjes, die alletwee twee servo's hebben. Maar dat moet een ontvanger zijn die toch in een wat groter vliegtuig kan. Dan wil ik ook nog de Micro-9 (35 Mhz) gebruiken. Deze voor in middelmatige tot misschien over een paar jaar ofzo in grote zwevers. Voor de rest gebruik ik een Multiplex 2010 zender. Maarten.
| | |
| | #15 (permalink) |
| Guest
|
Ik heb zowel Act als MPX Pico ontvangers gehad en had met beide soms storing... Sinds ik Berg ontvangers gebruik nooit meer problemen! Deze worden in licentie door Schulze gemaakt, door MZK (Quattra/Sexta) en door Hyperion; huismerk van www.aircraftworld.com In het indoorwereldje (eerder storing in hal) is het algemeen bekend dat dit de beste (lichte, PPM) ontvangers zijn Peter |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |