![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 29 december 2002 Locatie: Boxtel Leeftijd: 37
|
Als dit aanslaat/werkt hebben we over een (paar) jaar geen knijperbordje meer nodig. http://www.spektrumrc.com/DSM/Better/DX6-glance.html Rick |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 29 december 2002 Locatie: Boxtel Leeftijd: 37
|
Theo, Hetzelfde bedrijf maakt ook losse modules en ontvangers voor verschillende grip (oid) zenders, die de auto-mannen veelvuldig gebruiken. Dat is alleen een 3-servo systeem. Als ik het goed begrijp werkt de DX6 wat anders, hier gebruikt men 2 kanalen parallel en de ontvanger beschikt over 2 antenne's die 90 graden t.o.v. staan. Maar de tijd zal ons leren, op RR zijn al enkele kopers van zo'n systeem. Rick |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2003 Locatie: Maasland Leeftijd: 65
|
Niet alleen 2 kanalen en 2 antennes, maar ook 2 ontvangers in 1 behuizing. Wordt geleverd via Horizon Hobby, de importeur van o.a. JR. De zender is zelfs ook een JR-zender (MX12) met een Spektrum 2,4GHz hoogfrequent aan boord. Zal dus binnenkort ook wel via Graupner worden geleverd. Het DX3 systeem is tenminste al in het programma opgenomen.
__________________ Jan Als je werk je hobby is, heb je altijd vrije tijd. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Guest
|
hij wordt al gevlogen door szabo jr in zn rex....naar verluid erg goede werking...in ieder geval geen glitches en alhoewel het systeem duidelijk geen full range systeem is (bestaat nog niet) hebben ze de rex ermee al gevlogen tot hij amper zichtbaar was. Een ding is zeker...binnen een paar jaar vliegen wa allemaal op 2.4ghz...en da's geen seconde te vroeg |
|
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 29
|
Lekker dan. :P Als ik al mijn zooi moet omgooien naar 2.4Ghz. kan ik wel een lening afsluiten bij de bank. :P Mooi systeem, maar kost klauwen geld om halverwege je hobby om te schakelen denk ik.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Guest
|
Inmiddels staat op de Ezone ook een review van de Spektrum DX6 zender: http://www.rcgroups.com/links/index.php?id=4936 Helaas geen expo/dual rate op richtingroer, was anders best een ideaal zendertje voor de kleine modellen geweest |
|
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 3 augustus 2003 Locatie: Zeewolde Leeftijd: 54
|
Iemand al een DX6 aangeschaft inmiddels? Onze vrienden op RCgroups zijn wel heel enthousiast. Ik overweeg een nieuwe zender, dus ik begin te twijfelen.... Je moet eigenlijk wel helemaal om dan, dus x nieuwe ontvangertjes....
|
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 5 juni 2004 Locatie: Alkmaar Leeftijd: 42
|
Het DX3 systeem kent nog wel wat problemen. Op tapijt racen gaat soms niet omdat er een statische ontlading kan zijn die de ontvanger op tilt zet. De onvanger werkt pas weer wanneer die uit en aan gezet is. Bij een vliegtuig is een statische lading ook mogelijk, maar het gebeurt natuurlijk pas bij een ontlading. Het setje van mijn zoon ( DX3 ) moet nu dus terug naar de importeur voor een update. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |