![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 17 december 2004 Locatie: Ede Leeftijd: 28
|
Ik heb een probleem met een HS-6965HB Ten eerste komt deze niet goed terug in middenpositie (vervolgens corrigeerd deze zich maar dit duurt veel te lang) vervolgen als ik een uitslag maak en ik duw tegen de servo dan "hikt" deze weet iemand hoe dit kan en als er misschien iets tegen te doen is ??? ik heb nog 2 van deze servo's die dit niet doen Met vriendelijke groet Dennis
__________________ Met de MDM-1 fox is de verbeelding aan de macht; denken is doen!!! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
is het een nieuwe? Het klinkt als een vieze potmeter of een los zittende potmeter.
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 17 december 2004 Locatie: Ede Leeftijd: 28
|
Het is inderdaad een nieuwe (al ligt deze al wel bijna een half jaar op de schap) het is tevens een digitale servo
__________________ Met de MDM-1 fox is de verbeelding aan de macht; denken is doen!!! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |