![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Hallo, Ik ben van plan een graupner mx-12 zender te kopen omdat bijna iedereen in de club die heeft. Nu had ik nog een vraagje ivm met men vorige probleem, namelijk dat er 1 servo van men walkera 36 niet ver genoeg uitslaagt naar een bepaalde kant. Kan ik dit instellen met deze zender? En als je de losse zender neemt zonder ontvanger en servo's, zit er dan een batterij en lader bij? |
|
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
Je kan op de zender instellen wat het limiet is van een servo. Dit kan je per kanaal doen. Het is alleen beter om voor goede servo's te zorgen Een losse zender is vaak zonder accu en kristallen en lader. Dat ligt ook weer aan de winkel. Even bellen of emailen dan weet je zeker wat er wel bij zit. Koop altijd een nieuwe kristal van het goede merk erbij!
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |