![]() |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2003 Locatie: Maasland Leeftijd: 65
|
O, dat wisten we nog niet. Natuurlijk koop je geen nieuwe regelaar, het geld groeit nu eenmaal niet aan de bomen. Toch maar even bij de autorijders vragen wat voor een motor er in een TA03 kan. De standaard-motor is geloof ik 27 turns, dus er moeten snellere motoren te koop zijn. Ik zou in ieder geval ruim boven de 17 turns blijven!
__________________ Jan Als je werk je hobby is, heb je altijd vrije tijd. |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Een goede motor is denk ik de Team Orion 19t Element (ook in V2 verkrijgbaar). Een krachtige en zuinige motor.
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 18 september 2003 Locatie: uden, noord-brabant Leeftijd: 27
|
Meer info http://www.rcshoproal.nl/autoinfo/orionv2.html http://www.rcshoproal.nl/easyshopmak...otororion.html de element v2 is het kost 49.95
__________________ Xray T2, M18 | Tamiya F103GT | Robitronic Scalpel | Associated B4 | GS Racing SUT |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Guest
|
maar weer eens op pk gekeken en toen kwam ik toch weer terecht bij een 17 double en ja de vraag: kan mijn regelaar dat aan en nou heb ik ook wel eens hier op die forum gelezen dat het ook te maken heeft met wat voor accu je in je auto hebt zitten maar als het daar aan ligt koop ik een nieuwe maar ik word gek van verwarring want op google staat max.15 turns en jullie zeggen 17 dus ik dacht een 17 turns is dan tog niet zon probleem of wel...............................
|
|
| | #29 (permalink) |
| Guest
|
dat heeft er niet veel mee te maken... het gaat erom hoeveel stroom *amperes* je regelaar naar je motor kan brengen... een 15 turns motortje vraagt bijv. veel meer stroom dan een 27 turns. Dus je kan er wel een ander tandwiel opzetten maar dan is het probleem nog niet opgelost snappie?
|
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |