![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
beste heren, ik ben op zoek naar een schematje voor een schakelaar die ik op mijn vrij ontvangerkanaal kan aansluiten en dan met een schakelaar op mijn zender kan bedienen. dus dat ik eigenlijk een schakelaar op mijn toestel kan bedienen met mijn zender iemand een schematje ?
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
ja voor mijn verlichting te schakelen
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
mijn serval
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 6 maart 2005 Locatie: Alphen aan de Maas Leeftijd: 20
| http://www.uoguelph.ca/~antoon/gadgets/rc-sw.htm *slik* dus.... euhm... hoe doen wij dat???
__________________ May the aerodynamic forces be with you. |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
iemand laten doen die het wel snapt
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
|
als het goed is kan je de onderste gebruiken gewoon de to camera switch kan je dan zien als de + en je kan dan gewoon de ground nemen van je ingang. ik weet niet hoeveel stroom je verlichting trekt anders zou ik er een relaisje achter hangen
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 6 maart 2005 Locatie: Alphen aan de Maas Leeftijd: 20
|
Nee hoor ik ging gister pas om half 1 naar bed Er staat ook nog een apart schematje voor een relais bij die bovenste Zou je niet van servoelektronica wat kunnen maken? Heb wel es gezien (staat trouwens ook op die site) dat ze er modelfinders van maken, maar zou zo'n schakelaar ook kunnen?
__________________ May the aerodynamic forces be with you. |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 12 juni 2003 Locatie: Gent (B) Leeftijd: 30
| http://www.welwyn.demon.co.uk/rcsw/rcsw.htm deze heb ik al eens gebouwd en doet het perfect, zoals in de link hierboven (http://www.uoguelph.ca/~antoon/gadgets/rc-sw.htm) ook op de 4013 gebaseerd |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |