![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
ik ben momenteel een soort deltavlieger aan het bouwen met depron en electro motor. wat ik niet goed kan instellen, zijn mijn kanalen met de mix wat ik al kan en heb gedaan -mijn zender op AC (acrobatic-nautic-car) ingesteld -de mix "WNG" ingesteld op "DLT" => delta (die dus hoogte en rolroer kan mixen) -de 2 servo's die ik hiervoor ga gebruiken aangesloten op mijn ontvanger op kanaal 2 en 3 ==> dit alles doet dus wat ik nodig heb, was ik al blij om het probleem ik vlieg met mijn zender als volgt: linker stick horizontaal: richting roer linker stick verticaal: motor rechter stick horizontaal: rolroer rechter stick verticaal: hoogte roer de rolroeren kan ik bewegen met de juiste stick in de juiste richting, maar mijn hoogte roer niet, normaal doe ik dat met rechter stick vertikaal, maar nu gebeurt het met linker stick vertikaal. de motor bedien ik met linker stick vertikaal en heeft connectie via kanaal 2 op mijn ontvanger, maar aangezien kanaal 2 en 3 nodig zijn voor de mix, kan ik dus mijn motor ook niet juist aansluiten. weet iemand hoe ik deze kanalen kan verwisselen in mijn zender misschien? of is het niet mogelijk? wat ik dus wil: kanaal 2 = motor (linker stick vertikaal) kanaal 4 = richting (linker stick horizontaal) mix van hoogte en rolroer op andere kanalen zodat ik met men rechter stick horizontaal kan rollen en rechter stick vertikaal hoogte kan nemen mvg Kevin |
|
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 26 oktober 2002 Locatie: Antwerp-Brussel-Charleroi
|
Hallo, Eerst de stick-mode in jouw geval instellen op stick-mode 2 (zoek in jouw handleiding hoe). Dan zou alles in orde moeten komen : Bij Graupner : -uitgang 1 op de ontvanger = gas -uitgang 2 op de ontvanger = rolroeren -uitgang 3 op de ontvanger = hoogteroer -uitgang 4 op de ontvanger = richtingsroer en dit bij eender welke stickmode, voor zover de exacte stickmode is geprogrammeerd! Olivier
__________________ mijn webstek : http://users.belgacom.net/TX2TX : leraar-leerling compatibiliteitsproblemen tussen verschillende merken van RC-zenders |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |