![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Ik ben sinds kort via dit forum 2e hands aan deze lader gekomen waar ik veel plezier aan ga beleven. Maar ik weet dat de infinity-II aan de PC te hangen is, kan dat ook met deze lader ? Indien zo zal mij dat nog veel meer plezier geven
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 juni 2003 Locatie: Kampen "The city that rock's, the city that never sleeps!" Leeftijd: 46
|
NEE... Jammer genoeg kun je deze pracht lader niet aan de pc knopen.... Ik heb er ook al naar gevraagd.....op een Duits forum.... Neem hier maar eens een kijkje http://www.logview.info/phpBB2/ gr Gert
__________________ " E.G.FOX.Polaris.& Polaris 70%.PTIIXL.Dep-cub.Elipsoid.Boom.Kinini.Mig29uB. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Helaas...... Dan maar een USB geheugenscoop module aanschaffen (wilde ik toch al hebben)
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |