![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 26 november 2003 Locatie: Landelijk en toch op steenworp v A'dam/Utrecht Leeftijd: 47
|
Hallo, Ik zoek een leraar/leerlingkabel van futaba. Ik wil een FF9 aan een skysport knopen. Beide zenders hebben een zgn vierkante bus aansluiting. Als je eventueel 2 soldeerbare vierkante aansluitbussen hebt liggen, kan ik er ook wel wat mee Gaarne reacties via PB. alvast bedankt! Groetjes Martin
__________________ Ik tart graag de zwaartekracht met mijn DLG, maar uiteindelijk wint hij toch! @#$% hahaha |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 21 augustus 2002 Locatie: Almere Leeftijd: 46
|
Moeilijk aan te komen, kabel bestellen bij robbe/futaba
__________________ |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 26 november 2003 Locatie: Landelijk en toch op steenworp v A'dam/Utrecht Leeftijd: 47
|
Niek, Kabel is er wel ik vindt alleen de prijs bedroevend hoog voor 2 stekkers en een stukkie kabel FUTABA Trainerkabel Field force 9 artikel : ROF1591 beschrijving : FUTABA Trainerkabel Field force 9 prijs : 28.95 € Groetjes Martin
__________________ Ik tart graag de zwaartekracht met mijn DLG, maar uiteindelijk wint hij toch! @#$% hahaha |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 21 augustus 2002 Locatie: Almere Leeftijd: 46
|
Yep, dat heb je met speciale stekkers..
__________________ |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 8 september 2005 Locatie: Baardegem (België) Leeftijd: 29
| http://www.ercmarket.com/eshop/produ...&cat=80&page=1 Voila, daar kost zo'n stekker €6, dus voor €12 ben je gered... Mvg, Roel
__________________ AcroMaster -|- EasyStar -|- MiniMag -|- Pitts S1 -|- Trex 450 7CP 2,4 GHz -|- EOS 0610i DUO -|- MAAS SPS-9400 |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
Hallo Roel, kijk dan zijn nog eens berichten Ik heb ze gelijk besteld! Hartelijk dank voor de tip. Groetjes Martin
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 13 januari 2004 Locatie: nieuwleusen
|
6 euro voor zon kaal stekkertje is nog al wat. o martin pas met het solderen op dat de boel niet te warm word anders kun je de zooi direct weg gooien ik had een kabeltje gekocht bij Q maar die was leeraar in plaats van leerling. wou hem om solderen maar toen werd die dus te warm
__________________ M.v.Gr. marco b. peace is a state of mind and a way of life/ aka high flyer/KNVvL lid/ auto's is ook leuk. hpi freak |
| | |
| | #8 (permalink) |
|
Marco, Klopt, 6 euro voor een stekkertje is ook aardig maar, 28 euro voor de complete kabel ook! Ik zal er aan denken met solderen, bedankt voor de tip Martin
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 20 april 2004 Locatie: Sint-Truiden (België)
| www.perba.com heeft ze ook, dat is een belgisch bedrijf
__________________ Vriendelijke groeten, Paul Plevoets |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
Allen bedankt, ze zijn inmiddels op de post onderweg naar mij. Nu alleen nog even ergens afkijken welke polen ik voor leraar en leerling gebruiken moet Groetjes Martin
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 13 januari 2004 Locatie: nieuwleusen
|
martin hier http://users.belgacom.net/TX2TX/ kun je vinden welke pool voor welke aansluiting bedoeld is
__________________ M.v.Gr. marco b. peace is a state of mind and a way of life/ aka high flyer/KNVvL lid/ auto's is ook leuk. hpi freak |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Lid sinds: 8 september 2005 Locatie: Baardegem (België) Leeftijd: 29
| Citaat:
__________________ AcroMaster -|- EasyStar -|- MiniMag -|- Pitts S1 -|- Trex 450 7CP 2,4 GHz -|- EOS 0610i DUO -|- MAAS SPS-9400 | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |