![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2003 Locatie: Maasland Leeftijd: 65
|
Zo, dat duurde lang voor het kwartje viel. Dat komt waarschijnlijk door de beschadigde neus. Is die al weer heel? Ik werk overigens niet bij, maar voor Multiplex en voor nog een heleboel andere merken. Reparatiedienst noemen ze zoiets. Daarvan is er in de Benelux inmiddels nog maar ééntje over en dat ben ik dus.
__________________ Jan Als je werk je hobby is, heb je altijd vrije tijd. |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 9 mei 2003 Leeftijd: 41
|
@ Niels: Misschien is het goedkoper om je 40 Mhz versie te verkopen en alsnog een 35Mhz aan te schaffen. Ik heb nog een volledig uitgebouwde Multiplex Cockpit op de 35 Mhz staan. Deze is een seizoen amper gebruikt en ziet eruit als nieuw. Ik heb hem overcompleet omdat ik een F3J kist met bijbehorende FC18-V3 heb overgenomen - de Cockpit kan veel maar is voorhet aansturen van een 4 kleppen vleugel minder geschikt. Arthur |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 17 december 2004 Locatie: rotterdam
|
IK heb al een cockpit en aangezien ik die bij Corien van multiplex kan laten ombouwen is dat beter. Ik wil graag alles nieuw hebben dan voel ik me wat zekerder met me spullen. Maar bedankt voor het aanbod! gr, niels
__________________ Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |