![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 17 december 2004 Locatie: rotterdam
|
Beste modelbouwers, Ik heb de cockpit zender maar dat doet er niet zo toe! Ik ben eigenlijk een vliegtuig vlieger maar ik ga binnenkort een piccolo v2 kopen. Nu is mijn probleem als ik les wil krijgen met de heli moet ik het gas/pitch op links hebben zitten maar aangezien ik ook les heb met vliegen en daaraan gewend ben heb ik de ratel voor het gas op rechts zitten. Hoe los ik dit nu als ik met de zelfde zender wil gaan heli vliegen? Misschien kan heli expert M. Satoer helpen gr, niels
__________________ Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
Je moet niet gaan switchen, dat gaat problemen geven. Je moet het gewoon leren mbv iemand die met dezelfde instellingen vliegt als jij. Met een piccolo kan je ook heel goed leren vliegen zonder hulp En heli expert M. Satoer.....
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 17 december 2004 Locatie: rotterdam
|
Bedankt voor de reactie ik denk dan inderdaad dat ik het zonder les probeer ik kan er ook al mee vliegen in aerofly dus dat zal wel schelen met het mij zelf leren. En wat heli expert M. Satoer betreft ik was daar serieus over! Hij weet letterlijk antwoord op al de heli vragen en als ik zou zie wat hij allemaal uithaalt dan mag hij wel expert genoemd worden of zijn er meer forummers met die heli liefde? gr, nie;s
__________________ Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |