![]() |
| | #2 (permalink) |
| Guest
|
Er schijnt hier in Nederland een servicecentrum te zijn van bijna alle modelbouw-merken. En ik denk dat jij vanuit Utrecht daar redelijk dichtbij zit. Zoek eens hier op het forum en anders eens op de service pagina's van de betreffende merken.
|
|
| | #5 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 12 september 2005 Locatie: utrecht Leeftijd: 55
|
theo , dat jij een goede loper bent , maar ik ga liever 80 km in mijn brommer gr hans . ps waar op het forum ?
__________________ HORA RUIT (de tijd verstrijkt) Lid van VMBC Het Anker |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 12 september 2005 Locatie: utrecht Leeftijd: 55
|
gevonden , maarre ik ben dan toch een 3 tot 3,5 aan het rijden om er te komen . is er niet iemand die wat techniescher is dan ik die er even naar kan kijken ?
__________________ HORA RUIT (de tijd verstrijkt) Lid van VMBC Het Anker |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 17 februari 2005 Locatie: Hoogkerk
|
Je kan hem inpakken in een doos, die liggen in elke Supermarkt op het formaat wat je nodig hebt. Piepschuim of ander isolatiemateriaal moet er omheen passen. Onder de 5 Kilo kan je hen voor € 5.50 versturen naar de Technische Dienst. Kijk eens op Robbe en dan Technische Dienst daar staat een adres van de TD van de meeste merken. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |