![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Joekes allemaal ! ik krijg binnenkort mn dragonfly 36.... het enigste wat ik dan nog moet kopen zijn de transmitter-batterijen --> kan iemand me vertellen wat voor en hoeveel batterijen hierin moeten (en mogen dat oplaadbare zijn ??) groeten ! Willem |
|
| | #2 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Waarschijnlijk zijn dit 8 penlight's, en ja dit mogen oplaadbare zijn. Wacht gewoon even tot hij binnen is..... Batterijen zijn overal te koop.
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 28 juli 2005 Locatie: Gierle, Belgium Leeftijd: 29
|
Op oplaadbare batterijen staat dat ze 1.2 V zijn, dit zal vlak na het laden wel ietsje meer zijn, da's dus in orde. Hoe meer mAh, hoe langer je zender zal zenden, simpel toch! Neem maar aan dat je met batterijen van een 1800mAh minstens 10 vluchten van 15 minuten kunt maken (de dragonfly zenders geven aan wanneer de zenderbatterijen leeg beginnen te raken).
__________________ Misquotation is, in fact, the pride and privilege of the learned. A widely- read man never quotes accurately, for the rather obvious reason that he has read too widely.Seaslugs |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |