![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Hey Ik heb deze zondag mijn eerste vlucht gemaakt. Het rare is dat ik thuis mijn end point van mijn trottel software matig heb ingesteld. Ik wouw mijn toestel dus zondag opstarten en zet zender en ontvanger op en zie dat gas half open staat wanneer mijn gas hendel op zender volledig toe staat. Ik had mijn zender daarvoor op 40% ingesteld en moest nu naar 80% gaan. Het was wel tamelijk koud deze dag 4°C ongeveer. Toestel vliegt een vlucht perfect en ik zet alles af en laat deze een uur staan ik wil terug vliegen en gas staat nu helemaal dicht dus terug end point instellen en nu moest hij weer op 40 % Tijdens mijn 2de vlucht hoor ik toestel steed even volle gas geven zeer kortstondig en enkele keeren achter elkaar.Ik vloog zelf op 1/3 gas en kwam niet aan mijn gas knuppel aan. Nu vermoet ik dat hij op die moment tussen de 40 en 80% aan het switchen was Ik heb alles afgezet en nu dat alles weer in mijn kelder staat werkt alles weer optimaal. Nu was mijn vraag hebben nog mensen dit voorgehad en zou ik met deze zender terug naar winkel gaan, zender is nog maar Maand en half oud dus ik heb nog garantie. Mijn zender is een futaba T4EXA een redelijk goedkoop model dus maar hij zou dit toch niet mogen hebben volgens mij. Grtz Stijn |
|
| | #2 (permalink) |
| Guest
|
Hey voor wie zich afvraagt welke zender ik juist bedoel ik heb even de manual online gezet http://home.scarlet.be/~leobondt/films/4ex-manual.pdf Alvast bedankt Grtz stijn |
|
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 17 februari 2005 Locatie: Hoogkerk
|
@Harold houd dat in als ik er een andere Accu in zet ik alles opnieuw moet Programmeren. Dan staat er helemaal geen Spanning meer op, neem aan dat deze Zender net als de Robbe FC-16 een geheugen heeft. Of zit ik hier nou uit mijn nek te kletsen die Computerzenders zijn voor mij ook helemaal nieuw net als die MH Laders. Elke vooruitgang is geen verbetering. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |