![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 20 mei 2005 Locatie: Grootebroek Leeftijd: 36
|
Ik heb ooit eens ergens gelezen dat het mogelijk is om bij het starten van de T9 Super de zendmodule uit te schakelen dmv een aantal knoppen indrukken. Ik kan dit nergens meer vinden en in de handleiding vind ik het ook niet terug. Is dit eigenlijk wel mogelijk of heb ik het verkeerd gelezen? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
dat is bij de 9Z, niet de 9C
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
of neem een 6 pool dinplug en duw die erin
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2003 Locatie: Maasland Leeftijd: 65
|
Even een plaatje geleend van de site van Olivier ( http://users.belgacom.net/TX2TX/ ): ![]() Even niet letten op de bijgetekende jack-plug en de aansluitingen. Het gaat om de plug en de nummering daarvan. Je laat de zender uitgeschakeld! Als je pootje 4 en 5 van de plug met elkaar doorverbindt wordt alleen het impulsdeel ingeschakeld. Het hoogfrequent blijft dus uit. Deze voorziening is bedoeld voor dsc-gebruik, maar kan ook in een simulatorkabel worden aangebracht. Voor de goede orde: achterwand van de zender naar je toe, antenne naar boven. Midden-onder en midden-rechts zijn respectievelijk pootje 5 en 4.
__________________ Jan Als je werk je hobby is, heb je altijd vrije tijd. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |