![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 11 maart 2005 Locatie: Hove (bij Antwerpen)
|
hallo, ik heb een defecte robbe FS-30: hij trilt maar enkel op bepaalde standen: als ik bv de flaps een millimeter ophoog zet, trilt hij niet meer, in de neutraastand wel, en op de volledige flapstan ook... zou het kunnen dat er een stofje of iets dergelijks op de potentiometer zit? of is dit een domme vraag en kan ik hem beter ritueel verbranden greetz
__________________ all day long I dream about planes and now also helicopters! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 5 februari 2004 Locatie: Putten (Gld) Leeftijd: 50
|
Ritueel verbranden? Tja.. persoonlijk breng ik al vaak genoeg offers aan de hogere modelbouwgeesten. Maar een "vuiltje" zou kunnen, even schoonmaken met wat alcohol (binnen in de potmeter) of anders vervangen. Dat laatste is het meest waarschijnlijk en ook nog het simpelst.
__________________ , Erwin die vloog bij Aero Club Heemskerk En ook weer/nog steeds lid van de KNVvL(geloof ik) |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2003 Locatie: Maasland Leeftijd: 65
|
Inleveren bij je winkelier, samen met het aankoopbonnetje. Met FS30 servo's wordt niet moeilijk gedaan, die worden binnen de garantietermijn (24 mnd) omgeruild. De potmeter vervangen zou trouwens veel duurder zijn...
__________________ Jan Als je werk je hobby is, heb je altijd vrije tijd. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
|
op servo zitten altijd schroefjes aan de onderkant maar als je garantie wilt AFBLIJVEN!!
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |