![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2005 Locatie: Nieuwegein Leeftijd: 20
|
Hallo, Ik heb een RCE-400 gyro gekocht voor mijn Dragonfly #36, want ik vond de oude een beetje irritand vliegen. Ik heb een Hitec Eclipse 7 zender. Maar heb geen idee hoe ik mijn gyro moet afstellen. Hij doet ook heel vaag. Als ik aan de gain knopje draai op mn gyro dan gaat mijn staartservo ook helemaal naar rechts of naar links. Als ik dan in servo neutrals menu ga, om mijn servo weer in het midden probeer te krijgen dan gaat hij weer helemaal de andere kant op. Ik heb ook geprobeerd om mn servo arm te verstellen zodat hij in het midden zit. Maar dan kan ik bijvoorbeeld alleen naar rechts sturen omdat hij al op het uiterste zit op de linke kant. Als ik de gain op bijna niks heb dan werkt mn stuurinput wel, maar dan gaat mijn servo alleen bewegen als ik mn heli naar rechts om zn as draai en als ik naar links om zn as draai dan doet mn staart servo niks. Op en neer naar achtere naar voren, links rechts gebeurt er ook niks dus hij staat wel goed. Ik snap er geen hol meer van! Misschien snappen jullie mijn verhaal niet, maar hij doet egt vaag en ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen. Duccan |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 16 september 2004 Locatie: Nootdorp Leeftijd: 47
|
Is het een HH gyro ? mijn 401 loopt soms ook de hoek in als hij in hh modus staat. Tijdens het vliegen merk je daar niets van.
__________________ Mustang P51, Calmato Sports, Nova Cuatro, ASH 26 en nog veel meer leuk speelgoed. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2005 Locatie: Nieuwegein Leeftijd: 20
|
Het is gelukt!! Ik kan nu de gain in mn zender afstellen, En mn gyro werkt bijde kanten op en ik kan ook bijde kante opsturen!! Alleen als ik de gain op 68% zet dan gaat hij hevig heen en weer bij een kleine bewegen maar als ik 1% minder doe dan corrieseert me gyro alleen als ik best hard mn heli heen en weer doe....Ik ga straks wel vliegen en dan probeer ik het op 68% en op 67%.
|
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |