![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 3 oktober 2003 Locatie: Vlaardingen Leeftijd: 42
|
Bij ca 10A schakelt mijn Tsunami 30 regelaar uit. (prop APC E 12X8, Typhoon 29/18/10) Ik heb wel eens iets gelezen over een antiblokkeerbeveiliging die iets te gevoelig zou zijn, maar kan het topic nergens meer vinden. Wie helpt mij? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
die van mij bij 22A ofzo, is wel meer maar toch. Gewoon op competition mode instellen, dan zijn alle beveiligingen eraf
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 13 januari 2004 Locatie: nieuwleusen
|
bij gebruik kabeltje of bij het uitschakelen van de beveilging garantie kwijt. staat duidelijk in de handleiding en als ik me goed herinder ook op de sticker op de krimpkous van de regelaar zelf. want krimpkous kapot is geen garantie meer
__________________ M.v.Gr. marco b. peace is a state of mind and a way of life/ aka high flyer/KNVvL lid/ auto's is ook leuk. hpi freak |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 oktober 2003 Locatie: Vlaardingen Leeftijd: 42
| Citaat:
Ik zoek me helemaal scheel naar specs, handleidingen, updates enz. Waarom heeft HET_RC niet gewoon een website van hun produkten, zucht | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
| www.rbckits.nl , onder 'Typhoon' motors.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |