![]() |
| | #1 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Ja, weer zo'n topic met "wat kan ik het beste kiezen" Sorry voor deze dan. Ik twijfel tussen verschillende zenders, de Futuba T3PK, PM of een DX-3 (2,4 GHz) Dit moet worden gebruikt met een HPI Savage SS 4.6. Moet in ieder geval een stuurwielzender zijn en 3 kanaals (om eventueel uit te breiden naar een reverse unit) Ik weet ongeveer alles al van de zenders maar kan geen keuze maken. Wie heeft praktijkervaring met deze zenders en kan een goed advies geven? De prijs is niet de meest belangrijke factor, ik wil in ieder geval een goede zender hebben. Alvast bedankt voor de reacties. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2003 Locatie: Maasland Leeftijd: 65
|
Tja, vandaag is de beurs van Neurenberg begonnen en worden er weer diverse nieuwe zenders aan de vakhandel getoond. Nog even geduld hebben dus! Om al even een voorschotje te geven: Futaba komt met de T3PM-FS. Dit is de synthesizer versie van de T3PM. Tevens komt er een 2,4 GHz Spread Spectrum set voor de T3PK (en voor de FF3). De bijbehorende ontvanger heeft zelfs geen uitwendige antenne meer... Van de andere merken zijn de "Neuheiten"-catalogi nog niet binnen, dus daarover kan ik nog geen info verstrekken.
__________________ Jan Als je werk je hobby is, heb je altijd vrije tijd. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |