![]() |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Ik heb onlangs een twinstar 2 aangeschaft en heb alles gebouwd. Nu ben ik bezig met het trimmen van hoogteroer en richtingsroer maar ik heb een probleem bij de rolroeren. Als ik op mijn zender linker rolroer geef werkt maar 1 servo van de 2. mijn servo's zitten op kanaal 2 en 5. Heb ik nog een V-mixer nodig om mijn rolroeren tegengesteld te laten werken ? |
|
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2002 Locatie: Baarn Leeftijd: 60
|
Amai ... das weer ene Belgenmop ..... als ge uw rolroerskes over twee kanaalskes wilt aansture, dan zult u dat eerst aan uwe zender kenbaar moeten make .... Welk ene zender heeft u ....
__________________ Na het vliegen is landen een NohohoHOODzaak!! |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 februari 2003 Locatie: drenthe
| Citaat:
ik denk dat je je v mixer in de zender aan moet zetten . welke zender heb je??????? groeten wiebe.
__________________ robbe hunter /picojet combat /graupner bussard/twinstarr /easystarr/smiley/jpower cessna /poppy. | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2002 Locatie: Baarn Leeftijd: 60
|
In een Multiplex Cockpitt MM moet je bijvoorbeeld de "aileron-diferential-mixer" aanzetten, en dan krijg je op uitgang 5 van je ontvanger een signaal voor de tweede servo (en dan moet je eventueel bij servo 5 nog de draairichting programeren) ... Op andere merken zenders ... gaat het ook ongeveer zo .. dus handleiding er op nalezen .. Heb je géén computerzender dan is een Y-kabel de enige oplossing (moeten de servo's wel juist ingebouwd zijn)
__________________ Na het vliegen is landen een NohohoHOODzaak!! |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Lid sinds: 14 april 2004 Locatie: Gistel België Leeftijd: 40
|
Heb zelf een twinstar en een MC-12 ... gewoon 2 en 5 inpluggen en het MOET werken, tenminste als je alle andere instellingen met rust gelaten hebt ... uit de handleiding : Ontvangertoewijzing type UNIFLY Bij een normaal model met twee rolroerservo’s zijn de uitgangen 2 + 5 met elkaar verbonden rolroerdifferentiatie is wenselijk maar niet noodzakelijk ... en dirk : Citaat:
__________________ Sebart Katana S30 V2 , 120 powerLED Swift , Thunder Tiger Raptor 50 V2 , Gaui Hurricane 550 , HK 450 , GIANT EPO Mustang , PZ P-51 Mustang, HK Spitfire, RC BUG , Multiplex Funjet , Hirobo Quark , E-Flite MSR | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |