![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 8 september 2005 Locatie: Baardegem (België) Leeftijd: 29
|
Iemand een idee waar ik deze sets kan vinden? Ik heb ze namellijk gevonden in Zweden aan 3,30 voor een setje tandwielen wat in mijn ogen zeer goedkoop is. Het transport bedraagt echter 27 euro... Ik had er graag een aantal in reserve gehad en wou er mij 6 aanschaffen maar dat transport is me gewoon te duur. Misschien dat iemand iets dichter bij huis weet? Ter info, ik woon in België... Mvg, Roel
__________________ AcroMaster -|- EasyStar -|- MiniMag -|- Pitts S1 -|- Trex 450 7CP 2,4 GHz -|- EOS 0610i DUO -|- MAAS SPS-9400 |
| | |
| | #2 (permalink) |
|
De search leverde hetvolgende op: http://www.hitecrc.de/store/product....4&cat=0&page=1 Alleen zie ik daar geen mogelijkheid tot bestellen en het is vrij dringend... Mvg, Roel
__________________ AcroMaster -|- EasyStar -|- MiniMag -|- Pitts S1 -|- Trex 450 7CP 2,4 GHz -|- EOS 0610i DUO -|- MAAS SPS-9400 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2003 Locatie: Maasland Leeftijd: 65
|
Waarom bestel je deze niet gewoon bij je modelbouwwinkelier? Elke modelbouwwinkel, die Multiplex en/of Hitec verkoopt, kan deze tandwielsets leveren. Het bestelnummer is (bij Multiplex) 119423 en er zijn er meer dan voldoende op voorraad. Desnoods laat je ze door je winkelier bij de servicedienst bestellen. Ze zijn er dan volgende week
__________________ Jan Als je werk je hobby is, heb je altijd vrije tijd. |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
Ik zal het eens navragen... Alvast bedankt! PS Sorry voor de post, had eerst eens moeten zoeken op het forum
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |