![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 27 oktober 2004 Locatie: belgie Leeftijd: 27
|
ik heb rond een fp r115f een depron bakje gemaakt, nu weegt ie nog maar 20gr (ipv 30gr) en is ie toch nog goed beschermd tegen trillingen. maar heeft dit invloed op de rijkwijdte? maw heeft de behuizing iets te maken met rijkwijdte? ik weet dat ze er indoor geen last van hebben, maar daar hebben ze ook geen grote rijkwijde nodig, en die ontv'tjes zijn ook net iets geavanceerder als deze |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 2 januari 2005 Locatie: Dirksland Leeftijd: 42
|
Hou wel in de gaten dat Depron erg statisch materiaal is, dus wel de originele behuizing om de electronica heen laten zitten en oppassen voor contacten tussen depron en servoaansluitingen.
__________________ Modelairplanes follow your orders, not your intentions.... |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Lid sinds: 22 januari 2005
| Citaat:
__________________ m.vr.gr. Per. | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 2 januari 2005 Locatie: Dirksland Leeftijd: 42
|
Als het uit het oogpunt van gewichtsreductie is gedaan, zou ik alleen krimpkous gebruiken. Aangaande trillingen zou ik me niet al te veel zorgen maken, zitten weinig conventionele componenten op en evt spoelen of elco's kun je mechanisch vastzetten met een druppeltje (zuurvrije) siliconenkit/lijm. Maar kaal in de Depron zou ik beslist niet doen, hoeft direct geen probleem te geven maar het zogenaamde "pregnant-syndrome" kan optreden. Hierdoor kan op een later willekeurig tijdstip een van je halfgeleiders het begeven. Toch lastig op 50 meter hoogte.....
__________________ Modelairplanes follow your orders, not your intentions.... |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |