![]() |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Kee, ik heb dus een Hitec Lynx 3D zender en deze werkt goed met de aansturing van mijn nitro. Nu heb ik een electro aangeschaft en na aansluiting van het electronische geheel wil ik de stuur-servo in de goede stand zetten. Nou, het ledje van de ontvanger licht wel op maar daar blijft het ook bij... Net als mijn accu-pak is de ontvanger opgeladen (getest op mijn nitro) en ik heb voor beide dezelfde frequentie... Is het nu een kwestie van mijn ontvanger instellen of kan het ook iets anders zijn? |
|
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2003 Locatie: Maasland Leeftijd: 65
|
Ik begrijp, dat er niets werkt? Is de ontvanger in de elektro-auto wel een fm-type? Met een andere auto er naast is het makkelijk zoeken: eerst eens het kristal uit de andere ontvanger proberen. Als dat niet helpt de servo op de werkende ontvanger uittesten en als die dan wél werkt zal er wat aan de ontvanger mankeren. Zit er trouwens een mechanische regelaar in de elektro-auto?
__________________ Jan Als je werk je hobby is, heb je altijd vrije tijd. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2003 Locatie: Maasland Leeftijd: 65
|
BEC = battery eliminator circuitry. Dit betekent, dat de regelaar via het servosnoer spanning (5 Volt) geeft aan de ontvanger en de stuurservo. De ontvangeraccu wordt daardoor overbodig en mag zelfs niet meer worden gebruikt. Als deze wél aangesloten is geweest zal er waarschijnlijk geen schade zijn ontstaan, maar in het vervolg de ontvangeraccu dus weglaten!
__________________ Jan Als je werk je hobby is, heb je altijd vrije tijd. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |