![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 5 mei 2006 Locatie: Brummen Leeftijd: 20
|
Hallo, Ik zag dit motortje op conrad.nl het was mijn bedoeling om een vergelijking van de gws 20 motor te vinden.. Heeft iemand een idee waarmee kan ik het motortje op conrad.nl mee kan vergelijken? Er staat geen verdere info op de site... heeft iemand een idee? ![]() ik kan geen directe link naar het product geven...waarom weet ik niet. Maar het product nummer: 228393 - 89 Weet iemand een nederlandse winkel die de gws 20 motortjes verkoopt? alvast bedankt, Groeten Freek |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 27 augustus 2002 Locatie: Woerden Leeftijd: 56
|
Google is een fantastische zoekmachine. Op de motor staat F F-130SH. Als ik dat intik kom ik op DEZE site uit. Daar staat alle informatie over dit motortje. Het is totaal ongeschikt voor modelvlieg toepassingen. Het is ontworpen voor de aandrijving van casette recorders en CD spelers. Te weinig kracht, toeren en vermogen om zelfs een 4x3 propje met enig fatsoen rond te krijgen.
__________________ Groeten, Ernst Grundmann |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |