![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Ik had een discussie met een clublid over servo kabeltjes... Wat was male en wat was female.. Ik zeg dat dit male is: http://www.rctechnics.nl/product_inf...roducts_id=479 En mn clublid zei het precies andersom... Kunnen jullie vertellen wat wat is..? |
|
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 27 oktober 2004 Locatie: blaricum Leeftijd: 40
|
maar een mannetje heeft toch uitstekende delen??????? hier zie ik alleen maar gaatjes... dit zou volgens mij het mannetje moeten zijn... http://www.rctechnics.nl/product_inf...roducts_id=481 onder het bescherm gedeelte zitten uitstekende pinnen (dus male)
__________________ Climaxx Z/E-Volksplane Duo40-Superair2-Sportter-Spectra/Spirit/Spirit 100-Magi-Der Kleine-Clarky-Arcus-Minimag-Skeeter-Callistic-Riser- Bouw: Piper Tomahawk-Charter electro |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 14 augustus 2003 Locatie: Begijnendijk (B)
|
toch zou ik het ook andersom bekijken. de eerste link zijn alleen maar gaatjes en voor zover ik weet is het vrouwtje het specie met de gaatjes.... Kris
__________________ Vliegen is een kunst, landen een must... |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Lid sinds: 26 augustus 2003 Locatie: Eindhoven, Noord-Brabant Leeftijd: 23
| Citaat:
Hoe de regel echt is zou ik niet weten, maar meestal wordt er toch alleen naar de bescherm gedeelte gekeken(behuizing). Maar ik zie het ook wel eens anders, zoals jij al aangeeft, vanaf de pin zelf. | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 27 oktober 2004 Locatie: blaricum Leeftijd: 40
|
ja errug verwarrend.... zeker als je over de mail/msn met iemand over stekkers aan het communiceren ben...
__________________ Climaxx Z/E-Volksplane Duo40-Superair2-Sportter-Spectra/Spirit/Spirit 100-Magi-Der Kleine-Clarky-Arcus-Minimag-Skeeter-Callistic-Riser- Bouw: Piper Tomahawk-Charter electro |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Guest
|
Wat topicstarter hier post, is het vrouwtje. De ontvanger is het mannetje. Je moet even al het plastic wegdenken en naar het metaal kijken. Waar pinnetjes zitten, is het mannetje. Waar iets zit waar pinnetjes inschuiven, is het vrouwtje. Het servo-stekkertje (wat aan een servo zit) is dus het vrouwtje. Je clubgenoot had dus gelijk. |
|
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 10 mei 2003 Locatie: Nieuwerkerk Leeftijd: 30
|
Je kan het op 2 manieren zien :P Je kan de totale stekker zien als mannetje. Omdat je hem ergens insteekt. Maar de pennetjes die gebruikt worden in de stekker zijn vrouwtjes omdat je daar weer wat insteekt.... Je kijkt volgens mij altijd naar het geheel en zegt dan wat het is. Dus vind ik dat de foto in eerste bericht een mannetje is zoals de naam in de titel van dat onderdeel ook zegt. Complete stekker een vrouwtje maar de pinnetjes een mannetje... ![]() Complete stekker een mannetje maar de pinnetjes een vrouwtje...
__________________ Website: Psql.nl Schumacher: Cat SX, Mi1, Mi2, Mi3, Mi4lp XRay: M18 Pro Robitronic: Scalpel Tamiya: F104 Pro, Grasshopper, Dyna Storm, M-03M, Xevo, Top Force, Top Force Evolution |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 18 februari 2005 Locatie: Rijen, NL Leeftijd: 21
|
Volgens mij moet je niet naar de gehele stekker kijken, maar slechts naar de pinnetjes en dan weet je al genoeg.
__________________ Bovenstaande post is uitgebracht onder de by-nc-nd 3.0 NL licentie. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |