![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 12 juni 2003 Locatie: Gent (B) Leeftijd: 30
|
Hoi, heeft er al iemand ervaring met de MC19 als leraar-zender? Ik heb net de teacher-module van Graupner gekocht, 3290.19. (Gekocht > vooral uit luiheid om niet achter die 20pin connector te lopen zoeken Ziet er goed uit, totdat je er een kabel in steekt, dan valt het scherm uit! De software doet het wel nog want je kan nog trimmen enzo. Blijkt dat als ik met een multimeter op één contact verbinding maak (dus gewoon één kabel) ik hetzelfde resultaat krijgt. Lijkt mij hier een open input of EMC issue te zijn... iig is het enkel de LCD module die dom doet. Spanning van de LCD komt wel nog aan (je ziet dat de kristallen geactiveerd zijn) maar de aansturing komt er niet meer door. Heeft iemand gelijkaardige ervaringen? Of is er iemand waarbij het wèl is gelukt? Thx! Maarten |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Hier een tevreden MC-19 gebruiker met ook een leraar aansluiting zonder problemen. Heb al tig uur les gegeven met de MC-19 en MC16/20 als leerlingzender en bij ons werkt het perfect.
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 12 juni 2003 Locatie: Gent (B) Leeftijd: 30
|
Aha, het is dus mogelijk Welke kabel gebruik je hierbij? Zelfgeknutseld, de ECO versie van graupner of de optische?
__________________ RBC-kits AT6 |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Wij gebruiken de optische kabel (nr. 3290.4) van Graupner.
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |