![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 16 september 2004 Locatie: Nootdorp Leeftijd: 47
|
Piepschuim vangt prima klappen op zo blijkt want alles werkt nog :P Een nieuw stuk schuim is onderweg Ik denk dat de antennedraad te dicht bij de regelaar zat. De Hunter is niet meer te koop dus ga ik voor de Fun Jet.
__________________ Mustang P51, Calmato Sports, Nova Cuatro, ASH 26 en nog veel meer leuk speelgoed. |
| | |
| | #18 (permalink) |
|
Dat kan ik best proberen, het is even wachten op het nieuwe toestel en dan ga ik alles flink goed testen voor de maiden ! Bedankt voor de tip
__________________ Mustang P51, Calmato Sports, Nova Cuatro, ASH 26 en nog veel meer leuk speelgoed. |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 14 april 2004 Locatie: Gistel België Leeftijd: 40
|
Waar ik met de R700 Van graupner in samenwerking met de MC12 NOOIT maar dan ook NOOIT gitches had, krijgt iedere kist waar ik die MZK-sexta in stop af en toe eens een halve seconde geen signaal meer ... die HOLD-bazaar schiet dan in actie zeker ? .... Enfin, Voor mij in het vervolg nog enkel R-700 's ....BERG of geen BERG, je zal maar op de Titanic zitten
__________________ Sebart Katana S30 V2 , 120 powerLED Swift , Thunder Tiger Raptor 50 V2 , Gaui Hurricane 550 , HK 450 , GIANT EPO Mustang , PZ P-51 Mustang, HK Spitfire, RC BUG , Multiplex Funjet , Hirobo Quark , E-Flite MSR |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 27 augustus 2002 Locatie: Woerden Leeftijd: 56
|
Ik heb in de loop van de jaren ook gemerkt dat Multiplex kristallen in een andere ontvanger niet altijd goed werkt. Wat daar de reden precies van is weet ik niet volgens de specificaties zit er namelijk nauwelijks verschil tussen de kristallen. Misschien zijn er af en toe afzonderlijke kristallen die meer afwijken. Dit kunnen dan de kristallen zijn die niet goed werken in een niet Multiplex ontvanger. Daarom wordt er ook altijd aangeraden om alleen kristallen te gebruiken die de fabrikant voorschrijft. Meestal zullen dat dus kristallen zijn van hetzelfde merk als de ontvanger. Merken die zelf geen kristallen (laten) maken zullen een kristal van een ander merk kiezen waarmee hun ontvanger het beste werkt. Dat kristal zullen ze dan ook voorschrijven. We kunnen ons dus het beste aan die adviezen houden.
__________________ Groeten, Ernst Grundmann |
| | |
| | #21 (permalink) |
|
Ik zal eerst maar een de range-test doen ! Als ie met de motor uit goed is zal het niet aan het kristal liggen lijkt mij. Ik heb ook nog een MZK kristal ergen inzitten dus dat ga ik ook proberen.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |