![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 26 maart 2006 Locatie: emmen Leeftijd: 20
|
hallo, ik heb een vraagje, aangezien ik bezig ben met uitbreiding van mijn auto's wil een graag een zender met modelgeheugen. nu zag ik in de conrad modelbouwgids een stuurwielzender staan met 10 modelgeheugens, ontvanger, batterijbox een schakelaar voor 40 euro. toen ik net op de site van conrad zat was hij afgeprijsd voor 29.95. met gratis verzending! heeft iemand ervaring met deze zender? het gaat om de MODELCRAFT 2K10M. het os voor electro on-road en off-road. SPECS: Microprocessorgestuurd 10 modelgeheugenplaatsen Stuur-, rij- en remfunctie perfect instelbaar Schakelkabel Ontvanger Batterijhouder| Kanalen 2 Frequentie 27 MHz Modelgeheugen 10 Uw computergestuurde afstandsbedieningsinstallatie met pistoolgreep met een fantastische prijs-prestatieverhouding. De ergonomisch gevormde zender en het fijngevoelige stuurwiel geven u betrouwbare controle over uwmodelauto. Dankzij de afzonderlijke instelmogelijkheden kunt u de stuur-, rij- en remfuncties optimaal op uw voertuig afstemmen en de afzonderlijk vastgestelde instelwaarden duurzaam opslaan in een van de 10 modelgeheugenplaatsen. Een donkerblauwe bedrijfscontrole-LED zorgt bovendien nog voor een supercool lichtdesign. Uitvoering: LC-scherm Einduitslag servo instelbaar Dubbele snelheidsfunctie ABS-functie in combinatie met een elektronische snelheidsregelaar 10 modelgeheugenplaatsen met naaminvoer. Technische specificaties: Zendfrequentie 27 MHz Voedingsspanning 8 penlitebatterijen of -accu's. Omvang levering: Zender met pistoolgreep Ontvanger Batterijhouder Schakelkabel. Microprocessorgestuurd 10 modelgeheugenplaatsen Stuur-, rij- en remfunctie perfect instelbaar Schakelkabel Ontvanger Batterijhouder| Kanalen 2 Frequentie 27 MHz Modelgeheugen 10 Uw computergestuurde afstandsbedieningsinstallatie met pistoolgreep met een fantastische prijs-prestatieverhouding. De ergonomisch gevormde zender en het fijngevoelige stuurwiel geven u betrouwbare controle over uwmodelauto. Dankzij de afzonderlijke instelmogelijkheden kunt u de stuur-, rij- en remfuncties optimaal op uw voertuig afstemmen en de afzonderlijk vastgestelde instelwaarden duurzaam opslaan in een van de 10 modelgeheugenplaatsen. Een donkerblauwe bedrijfscontrole-LED zorgt bovendien nog voor een supercool lichtdesign. Uitvoering: LC-scherm Einduitslag servo instelbaar Dubbele snelheidsfunctie ABS-functie in combinatie met een elektronische snelheidsregelaar 10 modelgeheugenplaatsen met naaminvoer. Technische specificaties: Zendfrequentie 27 MHz Voedingsspanning 8 penlitebatterijen of -accu's. Omvang levering: Zender met pistoolgreep Ontvanger Batterijhouder Schakelkabel. ![]() ![]() ![]()
__________________ doe mee aan DLG!! www.f3k.nl |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 26 maart 2006 Locatie: emmen Leeftijd: 20
|
weet dan iemand het????? kent niemand deze zender????
__________________ doe mee aan DLG!! www.f3k.nl |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 25 november 2006 Locatie: maasmechelen Leeftijd: 18
|
zo te zien lijkt het wel een mooie zender maar voor zo een prijs... een je kan beter een zender van futuba kopen ofzo want mijn mening kan je voor 30 euro geen goede zender kopen :P
__________________ FBI lid |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Guest
|
senne waarom spam jij dit forum altyd zoveel? hoe kan jij nou weten of het een goede of slechte zender is als jij niet in de modelauto wereld zit? stop gewoon met nuttelose berichten te plaatsen, je doet me treug denken aan die ene "gerard" daar, sorry moest het wat te grof aankomen, maar ik moest het eenmaal zeggen, je hebt al diverse topics geplaatst bij het "test forum" met enkel maar spam in en brichten zoals "blablablabla" waarschijnlijk gewoon om je berichten omhoog te krijgen voor een hogere "rang" of whatever. groeten, samuel |
|
| | #5 (permalink) |
| Guest
|
Lijkt wel een leuk zendertje, heb er zelf geen ervaringen mee. Daar AM modulatie techniek eenvoudiger is en goedkoper te maken dan FM denk ik wel dat je vooor die prijs een deftig zendertje kan kopen. De rijkwijdte van modelauto's is dan ook niet zo van groot belang zoals dat bij vliegtuigen bijvoorbeeld wel het geval is. Ik denk dat je er een goede zaak mee kan doen. |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |