![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 8 september 2004 Locatie: Dronrijp Leeftijd: 50
|
Is deze zender ook te gebruiken voor niet synthesizer geschikte ontvangers? Of moet je op al je modellen nieuwe ontvangers plaatsen?
__________________ Logo 10 ~ Augusta A 109 ~ Easy star ~ Lid LLC Aeria |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 2 februari 2006 Locatie: Whatever....
|
met 't laatste type werkt 't voor mij in ieder geval prima. ik gebruik 1 synthesizer 319dps ontvanger in m'n nitroheli en gewone kristal ontvangers in de andere heli's en vliegtuigen. Nog nooit een storing of probleem gehad. Vliegtuig en trex450 gebruik ik MZK Berg Sexta ontvangers en die werken er prima mee......
__________________ teveel bestaat niet en genoeg is 't nooit... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 21 augustus 2002 Locatie: Almere Leeftijd: 46
|
Als je zoiets kunt kopen is zijn een paar senthysizer ontvangers toch ook peanuts?
__________________ |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 8 september 2004 Locatie: Dronrijp Leeftijd: 50
|
Tsja het geld voor die paar ontvangers is op zich geen probleem, het is alleen wel gemakkelijk als je weet dat het werkt! Wie weet trouwens welke ontvanger het beste bij een Logo 10 past, 8 kanaals en zo licht mogelijk!
__________________ Logo 10 ~ Augusta A 109 ~ Easy star ~ Lid LLC Aeria |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
|
De synth van de ff9 werkt met alle ontvangers, ook met de kleinere en "simpele" ontvangertjes. Grt.
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |