![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 21 november 2006 Locatie: Liedekerke(België) (model wings ternat) Leeftijd: 21
|
Zoals ik al veel gezien heb, zetten mensen een camera (foto of video) in hun toestel (meestal een EasyStar). :P Nu is mijn vraag of dit ook mogelijk zou zijn in ofwel een Kyosho Calmato (benzine) of in een Protech Airblade (elektrisch). Zoja, hoeveel zou dat kosten voor zo'n camera om mee te filmen? Hier heb ik een prachtig filmpje van een camera in een EasyStar (het is wel een ingewikkeld systeem dat hij gebruikt): [ram:601c1e3d63]http://video.google.nl/videoplay?docid=-2237947353453839215&q=RC[/ram:601c1e3d63] of de link: http://video.google.nl/videoplay?doc...453839215&q=RC Bedankt |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 21 november 2006 Locatie: Liedekerke(België) (model wings ternat) Leeftijd: 21
|
Ah zo, en dan laten filmen voor het opstijgen En nog es over die filmcamera, zo'n speciale camera waarmee je op de grond alles op een scherm kan meevolgen |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 16 augustus 2006 Locatie: Diest, België Leeftijd: 40
|
Ik heb de mijne gekocht voor 59 euro... Het bereik is wel maar een 20 meter en de kwaliteit is niet zo goed, ongeveer dezelfde kwaliteit als een webcam. of kijk hier eens. of op www.minicamera.nl of zoek in google op spycam, draadloze camera, enz... |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
| Citaat:
mijn ervaring is dat het erg snel wazig is door het trillen van de motor. ik heb betere ervaringen met electro kistjes. ik bond zo'n usb spycam ding met 8 mb memory onder mijn twinjet. ging best goed.
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |