![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 21 november 2006 Locatie: Liedekerke(België) (model wings ternat) Leeftijd: 21
|
hey zoals de titel luidt,wie van jullie gebruikt de T6 exap en wat zijn jullie ervaring ermee? ik heb hem ook aangeschaft,nog niet getest en heeft er toevallig iemand een nederlandse handleiding? laat je me het dan weten aub want ik heb enkel frans en engels ik hoop dat de zender goed is ... cya |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 juni 2003 Locatie: Kampen "The city that rock's, the city that never sleeps!" Leeftijd: 46
|
Hallo Sven..... Ik heb deze zender een poosje in mijn bezit gehad...Deze beviel prima. Vooral het schakelaartej rechtsboven ( Flaps of andere extra schakelfunctie ) vond ik super gemakkelijk. Ik heb hem een poosje gebruikt met een Snelle electrozwever. Instellingen en gebruik zijn lekker simpel, een perfecte beginners-zender, maar als 2e zender er bij zal hij ook niet misstaan. gr Gert
__________________ " E.G.FOX.Polaris.& Polaris 70%.PTIIXL.Dep-cub.Elipsoid.Boom.Kinini.Mig29uB. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |