![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 6 oktober 2004 Locatie: best
|
hallo, ik heb een zender graupner mc 24.met een 9 kanaals ontvanger. volgens mijn zit er al 12 kanaalen op.zijn er ook ontvangers met 12 kanaalen kan ik mijn kanaalen nog uitbreiden. dus dat ik meer servo,s kan bedienen.of iets anders natuurlijk. zoja,wat heb ik dan nodig om mijn zender uit te breiden dus meer kanaalen. en waar kan ik ze gaan halen heb je daar een artiekel,nr van
__________________ eens besmet met deze virus>>>>>>>>>>>>> lieberr 944 litronic(hydrauliek.kampfer,jung,) polyamide. weet je wat het is.wat niet komt,komt nog. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Guest
|
Volgens mij is deze zender al geheel compleet en kun je daar niets meer op uitbreiden. Wil je daar toch iets over weten zul je het zeer waarschijn lijk aan de fabrikant moeten vragen. https://shop.graupner.de/webuerp/servlet/AI?ARTN=4829 daar vind je ook of er uitbreidingen mogelijk zijn voor deze set.
|
|
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2003 Locatie: Maasland Leeftijd: 65
|
Zit er geen handleiding bij de zender? Daarin staat namelijk precies vermeld welke toeters-en-bellen er voor deze zender beschikbaar zijn, zoals mix-schakelaars en trimmer- en uitbreidingsmodulen.
__________________ Jan Als je werk je hobby is, heb je altijd vrije tijd. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |