![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
hoi ik heb een vraag ik wil alleen de functie van de rechter stick van boven naar beneden uitschakelen en dat verder alles het zelfde blijft geen stekkertjes ompluggen ofzo moet allemaal zo blijven is dit mogelijk zo ja hoe wie kan mij helpen? GR Richard |
|
| | #8 (permalink) | |
| Lid sinds: 30 augustus 2002 Locatie: Baarn Leeftijd: 60
| Citaat:
Als je "gas" op de middenschuif hebt staan, heb je in iedergeval voor een "mode" 5 of hoger gekozen ..... (i.p.v. 1 of 2). en om dan beide stick's een gelijke "op en neer" te krijgen moet je een mixer geactiveerd hebben ..... als alles goed aangesloten is !!! zou dat de "Spoiler-hoogteroer-compensatie-mixer (SPL-CO in het menu,)" moeten zijn die op 100% staat ...... Maar voor het zelfde geld zijn alle aansluitingen gewisseld
__________________ Na het vliegen is landen een NohohoHOODzaak!! | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2002 Locatie: Baarn Leeftijd: 60
|
Resetten kan je alleen per geheugenplaats door onder menu "MODEL" het Type U of H (U=universeel, H=heli) op nieuw in te stellen (in Versie 1 heet dat "TYP" in Versie 2 van de zender heet dat RESET, en versie 2 heb je als je de menu-selectieknop met de klok door blijft draaien dan moet "V2.0" verschijnen dan heb je versie 2, als dat niet komt dan heb je Versie 1)
__________________ Na het vliegen is landen een NohohoHOODzaak!! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |