![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 21 oktober 2003 Locatie: Zaandam Strafpunten: 3 Leeftijd: 34
|
De controller van de Wii (voor de mensen die afgelopen maand hebben liggen slapen: Deze controller voor een Wii spelcomputer detecteert zijn positie en de hoek (6 assen) waar die zich in bevind om spellen een extra dimensie te geven Video: http://video.google.com/videoplay?do...ocidfeed&hl=de Zou toch gaaf om zo je vliegtuig te besturen.
__________________ Gelukkig is de paardensport van mijn vriendin nog veel duurder |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 5 februari 2004 Locatie: Putten (Gld) Leeftijd: 50
|
Leuk idee. Alleen de nauwkeurigheid laat wel veel te wensen over. Beetje goedkope gyro´s zeker? Vooral de gevoeligheid van de achteruit laat toch te wensen over. OK. wie ontmanteld er als eerste een Wii?
__________________ , Erwin die vloog bij Aero Club Heemskerk En ook weer/nog steeds lid van de KNVvL(geloof ik) |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
|
Nu nog voor de heli Grt.
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 16 september 2004 Locatie: Nootdorp Leeftijd: 47
|
Je moet dan wel op één plaats blijven staan in dezelfde positie. Je kunt dus nooit een rondje om jezelf heendraaien.
__________________ Mustang P51, Calmato Sports, Nova Cuatro, ASH 26 en nog veel meer leuk speelgoed. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Gisteren daadwerkelijk even een paar uur op een WII gespeeld, echt GEWELDIG! Niets hoogstaande graphics, de poppetjes hebebn geen eens armen en benen, echter enkel "rayman" style voeten en handen. Echter, ik heb me kostenlijk vermaakt, met boksen (spierpijn nu), en golfen, bowlen (zeer leuk), en 8 ball., echt super, ik koop ook een Wii, mijn vriendin vondt het ook geweldig, aleen he tidee al om samen eens met vrouwtje te computeren, SAMEN, dat is het me al waard, ze moet me al zo vaak missen..... Dan maar wat minder achter de pc,e n wat meer achter de WII, dat verdient ze gewoon.....
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 oktober 2003 Locatie: Zaandam Strafpunten: 3 Leeftijd: 34
|
Er zitten geen gyro's in de controller. Wel acceleratie meters, maar hoe die nauwkeurig blijven weet ik nog niet. Je kunt er in ieder geval pixel-nauwkeurig mee muizen. Citaat:
__________________ Gelukkig is de paardensport van mijn vriendin nog veel duurder | |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
:P, dat is idd wel het minste wat je kunt doen..... :P
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
ik vind het ook echt een revolution in gameplay.
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
Ben ook wel nieuwschierig wat de eventuele opvolger gaat doen qua besturing!
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |